۲۳۸۹۸۵
۱۴
۱۴

۳ وسیله ای که بدشگونی و انرژی منفی دارد را در خانه نگه ندارید

برخی وسایل ساید ماهیت متفاوتی داشته باشند اما انرژی آن‌ ها می تواند منفی بوده و بد شگونی را برای شما به وجود دارد.

3 وسیله ای که بدشگونی و انرژی منفی دارد را در خانه نگه ندارید

۳ وسیله ای که بدشگونی و انرژی منفی دارد را در خانه نگه ندارید

برخی وسایل ساید ماهیت متفاوتی داشته باشند اما انرژی آن‌ ها می تواند منفی بوده و بد شگونی را برای شما به وجود دارد. برخی افرادی که انرژی مثبت دارند و تلاش می کنند در جهت مثبت باشند، معمولا این مدل وسایل را در خانه یا محل کار خود نگه نمی دارند‌. حتما احساس کرده اید که در خانه چقدر حس ناراحتی یا بی قراری دارید. افرادی که به فنگشویی نیز اعتقاد دارند، توصیه می کنند از وسایل زیر در خانه خود استفاده نکنید. 

3 وسیله ای که بدشگونی و انرژی منفی دارد را در خانه نگه ندارید

۱‌. صندلی ننویی یا صندلی راک

در فیلم های ترسناک حتما دیده اید که صندلی های ننویی یا راک با صدای غژغژی که دارند، چقدر تکان می خورند و منشا وجود ارواح و شیاطین هستند. از گذشته تا به الان در خانه های قدیمی که این صندلی ها هستند، نشان می دادند که موجودات غریبه یا ماورایی در آن جا وجود داشتند. علم فنگشویی معتقد است که این مدل صندلی های ننویی باعث ورود ارواح به حریم خانه می شود. حتی حس سنگینی به محیط خانه یا اتاق می بخشند. به روایتی وجود این صندلی ها، باعث بدشگونی می شود. 

3 وسیله ای که بدشگونی و انرژی منفی دارد را در خانه نگه ندارید

۲. ساعت های شکسته شده یا خراب

به طور کلی افرادی که به فنگ شویی اعتقاد دارند، می گویند نگه داشتن هر گونه وسایل شکسته ای در خانه یا اتاق و محل کار، ممنوع و خطرناک است. علی الخصوص که یکی از این وسایل ساعت شکسته یا خراب باشد. از گذشته تا به الان ساعت های خواب رفته یا خراب را به فال بد گرفته و نیک نمی دانند. می گویند ساعت های شکسته شده یا خراب باعث می شود که مرگ یا حوادثی ناگوار برای اعضای خانه یا خانواده به وجود بیاید. 

3 وسیله ای که بدشگونی و انرژی منفی دارد را در خانه نگه ندارید

۳‌. کاکتوس یا گیاهان تیغ دار

کاکتوس ها یاگیاهانی که تیغ دارند، باعث ناشگونی و پروراندن انرژی منفی در محیط می شود. افرادی که این مدل گیاهان را در اتاق، محل کار، خانه یا... نگه می دارند ممکن ایت دعوا، تنش و موقعیت های استرس زا را تجربه کنند. البته برخی از گیاهان گلداری مانند گل های رز به دلیل داشتن تیغ برای محافظت از خود گل، می توانند در خانه یا اتاق خواب نگهداری شوند. برخی دیگر معتقد هستند این مدل گیاهان تیغ دار می تواند زیبایی و لطافت را از محیط بگیرد و باعث ایجاد تنش می شود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.