۲۳۸۶۳۲
۱۶۵
۱۶۵

با این ۸ نکته طلایی، یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنید!

یک رابطه جنسی با کیفیت می تواند زندگی آرامی را به شما ببخشد. طبیعتاً نکات مهمی وجود دارد که باید برای رابطه جنسی آن ها را بشناسید و لذت و تجربه خوبی داشته باشید.

با این 8 نکته طلایی، یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنید!

1_حتما آمادگی جسمی داشته باشید:

آمادگی جسمی به عنوان یکی از اصول رابطه جنسی لذت بخش به این معنا نیست که برای جلب رضایت شریک زندگی خود باید تحت فشار قرار بگیرید. حقیقت این است که رابطه جنسی می تواند یک فعالیت بدنی بسیار شدید باشد و شما برای انجام این کار به انرژی، کنترل و تحمل نیاز دارید.

2_قبل از رابطه جنسی، دوش بگیرید:

برخی اوقات میگویند که بوی طبیعی بدن جذاب است. عامل بو در بدن فرومون ها هستند و هنوز از لحاظ علمی هیچ فرومونی کشف نشده که در بهبود روابط جنسی موثر باشد، بنابراین دوش بگیرید و همیشه تمیز باشید تا رابطه با کیفیت تری را تجربه کنید.

با این 8 نکته طلایی، یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنید!

3_لباس ها را به آرامی دربیاورید:

نگاه کردن به تصاویر لخت باعث ترشح دوپامین و اکسی توسین میشود. به همین دلیل اگر میخواهید رابطه جنسی بهتری داشته باشید بهتر است که کمی با حوصله تر عمل کنید. زوجین میتوانند برای جذاب تر شدن رابطه شان بجای اینکه به یکباره لخت شوند، آرام آرام و در حین عشقبازی لباس های خود را درآورند.

4_زمان مناسب رابطه جنسی:

طبق گفته پزشکان متخصص، مدت زمان رابطه جنسی بصورت ایده آل باید بین 7 تا 13 دقیقه باشد که البته این مدت زمان بدون در نظر گرفتن عشق بازی قبل از رابطه است.

با این 8 نکته طلایی، یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنید!

5_نیاز هایتان را در رابطه جنسی بیان کنید:

یکی از راه های داشتن یک رابطه جنسب عالی، صحبت کردن درباره رابطه جنسی با همسر خود برای افزایش کیفیت رابطه بسیار مهم است. اینکه زوجین بدانند چه چیز هایی را دوست دارند و چه چیز هایی را دوست ندارند نقش مهمی را در نزدیکی آن ها به یکدیگر ایفا میکند. یکی از چیز هایی که معجزه میکند حرف های تحریک کننده در رابطه جنسی است.

6_خلاقیت و تنوع را در رابطه جنسی فراموش نکنید:

تجربه چیزهای جدید در رابطه جنسی، می تواند به تولید هورمون دوپامین کمک کند. هورمونی که به شور و شوق زوجین در شروع رابطه کمک می کند. تازگی هر چیز جدید — رابطه جنسی در زمان های مختلف، در مکان های جدید و به روش های مختلف.مرتباً شریک زندگی خود را با چیز جدید غافلگیر کنید.

با این 8 نکته طلایی، یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنید!

7_بی صدا نباشید:

صدا در حین رابطه جنسی، می تواند به همسرتان نشان دهد که از آن چه اتفاق می افتد لذت می برید. بعلاوه، تولید صدا در هنگام رابطه جنسی می تواند به شما در لذت بیشتر کمک کند.

8_سعی کنید از نظر ذهنی نیز آماده باشید:

هیچ چیز مانند استرس و اضطراب نمی تواند زندگی جنسی شما را تحت تاثیر قرار دهد.تقریباً به همان روشی که شما برای مراقبت از بدن خود نیاز دارید، باید از ذهن خود نیز مراقبت کنید. اعتماد به نفس برای لذت بردن از خود و لذت بردن از شریک زندگی مهم است. زندگی جنسی شما زمانی شکوفا می شود که ذهن و بدن شما سالم و آماده باشد.

با این 8 نکته طلایی، یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنید!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.