۲۴۰۴۳۸
۶۲
۶۲

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

بوتاکس چشم گربه ای، یا چشمان روباه، بین سلبریتی‌ها و افراد عادی، طرفداران خاص خودشان را دارد. «بلا حدید» هم از همین نوع استفاده کرده است.

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

بوتاکس چشم گربه ای، یا چشمان روباه، بین سلبریتی‌ها و افراد عادی، طرفداران خاص خودش را دارد. «بلا حدید» هم از همین نوع استفاده کرده است.

در این مقاله می‌خوانید: 

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

بوتاکس چشم گربه ای

همان‌طور که از نام این بوتاکس مشخص است، چشم‌های شما بعد از انجام آن به سمت بالا کشیده و شبیه چشم‌های گربه، یا روباه می‌شود. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. دستیابی به چشم گربه‌ای، بدون جراحی زیبایی تهاجمی، امکان‌پذیر و آسان است.

معمولا یکی از سئوالاتی که متقاضیان جراحی‌های زیبایی می‌پرسند این است که آیا می‌توان از طریق بوتاکس، چشم‌هایی به کشیدگی چشم‌های گربه پیدا کرد. برای این‌که جواب این سئوال را دریافت کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

ظاهر چشم گربه ای فقط با بوتاکس امکان پذیر است؟

این‌طور که متخصصان می‌گویند متاسفانه بوتاکس به تنهایی نمی‌تواند به چشم‌های شما حالت کامل چشم‌های گربه را بدهد. تزریق بوتاکس هدفمند می‌تواند باعث لیفت قسمت‌های داخلی ابرو، بخش نزدیک به بینی و کمی دورتر از آن، یعنی بالاتر از پلک فوقانی می‌شود. با این حال، در عقب کشیدن گوشه‌های چشم تاثیر کمتری دارد. عقب کشیده شدن گوشه‌های چشم مهم‌ترین نقش را در تبدیل ظاهر آن به شکل بادام، یا چشم‌های گربه و روباه دارد. 

هنگامی که بوتاکس با دوز کم اسید هیالورونیک در قسمت داخلی ابرو ترکیب شود، مقدار بسیار کمی از آن می‌تواند گوشه‌های چشم را به سمت بالا بکشد و چشم‌هایی شبیه چشم‌های گربه ایجاد کند. 

نکته مهم این است که هم بوتاکس، هم اسید هیالورونیک برای مدت طولانی دوام ندارند. بنابراین شما باید هر شش ماه یک‌بار یا پس از مدتی که احساس کردید، اثر لیفتینگ کاهش پیدا کرده، بوتاکس را تکرار کنید. 

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش لیفت ابرو، کدوم بهتره؟

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

از بوتاکس چشم گربه ای چه انتظاری باید داشته باشید؟

مانند اغلب درمان‌های بوتاکس زیبایی، لیفت چشم بوتاکس روشی ساده است که در یک محیط کلینیکی انجام می‌شود.

پزشک از شما درباره تاثیری که می‌خواهید به آن برسید، سئوال می‌پرسد و منطقه تحت درمان را بررسی می‌کند. پزشک همچنین درباره مشکلات سلامتی و بهداشتی شما و داروهایی که مصرف می‌کنید، سئوال می‌پرسد. همچنین لازم است فرمی را پر کنید و اطلاعات لازم را در آن ارائه بدهید. سپس پزشک یک برنامه درمانی آماده و وقتی را برای حضور شما در مطب تعیین می‌کند. 

درمان نباید بیش از 30 دقیقه طول بکشد. شما در ناحیه تحت درمان، بی‌حسی  موضعی (لیدوکائین) دریافت خواهید کرد تا این ناحیه بی‌حس شود و درد ناشی از تزریق کاهش یابد. پزشک، مناطق مورد نیاز در اطراف ابرو و گوشه‌های چشم را علامت می‌زند و به آن‌ها بوتاکس تزریق می‌کند.  

تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای به همین روش انجام می‌شود. پس از انجام آن مراقب مشکلات پس از عمل مانند قرمزی، تورم یا علائم افتادگی پلک باشید. 

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

لیفت نخ چشم گربه ای

آیا مطمئن نیستید که می‌خواهید از بوتاکس و پرکننده‌ها برای رسیدن به ظاهری شبیه چشم‌های بلا حدید استفاده کنید؟ گزینه دیگری هم وجود دارد که می‌تواند ظاهر چشم گربه‌ای را ایجاد کند. 

این گزینه، لیفت نخ چشم گربه‌ای (یا لیفت نخ چشم روباه) و یک عمل جراحی با حداقل تهاجمی است که از نخ پزشکی برای لیفت استفاده می‌کند. نتیجه‌ای که به دست می‌آید، حالت چشم‌هایی شبیه چشم‌های گربه است. با این ظاهر، هر جایی که بروید، همه سرها به سمت شما می‌چرخد. 

این روش، ساده است. پزشک، نخ را در مکان‌های اطراف ابرو قرار می‌دهد و آن را می‌کشد. این کشش پوست به بدن سیگنال می‌دهد تا کلاژن و الاستین تولید کند و با گذشت زمان، باعث افزایش حجم پوست شما در ناحیه تحت درمان می‌شود. نتیجه، این‌که چشم‌هایتان شبیه چشم‌های گربه می‌شود. در این روش، هیچ دارویی استفاده نمی‌شود و فقط پاسخ طبیعی بدن تحریک می‌شود. 

زمان بازیابی لیفت نخ چشم گربه، حداقل و عوارض جانبی به طور کلی، بسیار خفیف است. اما این گزینه زیبایی را حتما تحت نظر متخصص متبحر انجام دهید. اثرات لیفت نخ هم به مرور زمان کاهش می‌یابد.  

بیشتر بخوانید: بوتاکس مو بهتر است یا کراتین مو؟

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

مزایا و عوارض جانبی بوتاکس

بوتاکس در کاهش چین و چروک‌هایی که روی پیشانی و چشم‌های شما ایجاد شده، موثر است و همچنین می‌تواند به ابروهای شما حالت لیفتینگ بدهد. اگر در حال شیردهی، یا باردار هستید، یا قصد بارداری دارید قبل از شروع بوتاکس با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض جانبی بوتاکس عبارتند از: 

  • سردرد 
  • کبودی 
  • درد در محل تزریق 

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس و تاثیر آن در جوانی پوست صورت

مراقبت های انجام بوتاکس

اگر تصمیم دارید بوتاکس را امتحان کنید، این موارد را به کار ببندید:

  • اگر در حال مصرف آسپرین یا ایبوپروفن هستید، احتمالا در محل تزریق دچار کبودی می‌شوید. این داروها خون را رقیق می‌کنند و خونریزی را افزایش می‌دهند که باعث کبودی می‌شود. دو هفته قبل از درمان این داروها را با مشورت پزشک قطع کنید. 
  • درباره انواع دارو اعم از شیمیایی، گیاهی، مکمل یا ویتامین به پزشکتان اطلاع بدهید. برخی از داروها مانند ویتامین E خون را رقیق می‌کنند. ممکن است پزشک از شما بخواهد که ۲ هفته قبل از درمان، مصرف مکمل‌ها را قطع کنید.
  • انتظاراتی را که از انجام بوتاکس و بوتاکس چشم گربه‌ای دارید، با پزشکتان در میان بگذارید تا دوز دارو را بر اساس انتظارات شما تنظیم کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس در دوران شیردهی، مجاز است؟

بوتاکس چشم گربه ای، محبوب سلبریتی ها

خلاصه

بوتاکس چشم گربه ای، ظاهری شبیه چشم‌های گربه ایجاد می‌کند، اما به تنهایی نمی‌تواند کاملا موثر باشد، بلکه دوز کم اسید هیالورونیک نیز نیاز است. پیش از انجام بوتاکس چشم گربه‌ای انتظارات خود را با پزشکتان در میان بگذارید تا دوز دارو را بر اساس انتظارات شما تنظیم کند. 

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.