۹۴۸۲۱
۵۹۱۹
۵۹۱۹

آمپول hcg برای بارداری، تجویز پزشک

دکتر گفت دو تا فولیکول خیلی خوب داری و بعد برایم دو آمپول هاش سی جی نوشت. روزهای بعد نزدیکی داشتم. احتمال بارداری توی کدام روز برام هست؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: روز ۱۳ پریودم رفتم دکتر گفت دو تا فولیکول خیلی خوب داری بعد برای روز ۱۵ دوتا آمپول هاش سی جی نوشت. من وقت نکردم چهارشنبه، آخر شب زدم. روزهای ۱۴ و ۱۶ نزدیکی داشتم. رابطه دیگه هم باید ۱۸ ام باشه. تخمک کدوم روز آزاد می شه برام؟ احتمال بارداری توی کدام برام هست؟ آیا اینکه آخر شب زدم مشکلی پیش میاره؟

پاسخ از دکتر معصومه آزادبر، متخصص زنان و زایمان :
بعد از استفاده از آمپول اچ سی جی تخمک گذاری در بدن انجام می شود چون ذکر کرده اید که دو تا فولیکول داشتید بعد از این که آمپول ها را استفاده کردید بعد از سی و شش ساعت تخمک های شما آزاد خواهد شد. در این زمان بیشترین شانس باروری برای شما وجود دارد به همین دلیل است که به شما گفته شده که بعد از آن زمان روزهای 14 و 16 نزدیکی داشته باشید و چون در این زمان ها نزدیکی داشته اید می توانید امید داشته باشید که باردار شده اید. بعد از این تاریخ نزدیکی بیشتر تاثیر چندانی نخواهد داشت. اینکه ذکر کرده اید در شب آمپول ها را اسفاده کرده اید مشکلی ندارد و فرقی در امکان بارداری شما ایجاد نمی کند.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.