۹۹۸۱۹
۲ نظر
۲۲۴۰۰
۲ نظر
۲۲۴۰۰

کلومیفن و آمپول hcg باردارم می کند؟

دوره دوم هست که کلومیفن مصرف کردم. این ماه ۱۲ سیکل سونو دادم که تخمدانها فعال بودند و هیچ مشکلی نبود. آمپول هاش سی جی هم زدم. باردار می شوم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دوره دوم هست که کلومیفن مصرف کردم. این ماه ۱۲ سیکل سونو دادم که تخمدانها فعال بودند و هیچ مشکلی نبود. ۲ تا تخمک ۲۰ و ۱۸ در تخمدان راست و ۲ تا تخمک ۱۷ و ۱۹ میلی در تخمدان چپ داشتم. تمام آزمایشای خودم و همسرم هیچ مشکلی نداشته. دکتر بهم آمپول hcg داد که روز ۱۳ تزریق کردم. آیا من باردار می شوم؟ آیا امکان داره ۴ قلو بشه؟ اولین بارم هست این آمپول رو زدم. همه این درمانها بخاطر عجله برای باردار شدنم هست. لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ دکتر سمیه علائی نسب، متخصص زنان و زایمان:
نگران چهار قلو بودن بارداری تان نباشید اما با اقدامات و درمان هایی که انجام داده اید احتمال بارداری شما زیاد است زیرا فولیکول های بسیار خوبی داشته اید و آمپول هاش سی جی هم باعث آزاد شدن تخمک ها می شود با توجه به اینکه گفته اید آزمایشات خود و شوهرتان هیچ مشکلی نداشته است اگر به طور مرتب و مداوم نزدیکی داشته اید امیدوار باشید که به امید خدا باردار خواهید شد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    نظر کاربران

    • الی
      درباره کلومیفن و آمپول hcg باردارم می کند؟

      سلام من تخمدان پلی کیستیک دارم.به دکتر مراجعه کردم یک دوره کلومیفن خوردم بعداز اون سونوی داخلی انجام دادم ومشخص شد تخمکی موجود نیست.بنابراین متفورمین و دیدروژسترون تجویز کردن تا آماده بشم برای آمپول.چون من عجله دارم .گفته بودن از روز اول تا سوم پریود رو بهشون مراجعه کنم برای چک آخر اما متاسفانه خودشون نبودن.حالا با اینکه از روز سوم گذشته من میتونم به ی متخصص دیگه مراجعه کنم برای بارداری در این ماه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مدیر پایگاه

        سلام و ممنون از توجهتونبرای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنیدhttps://niniban.com/fa/forms/1

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.