2960
کد: 148531
27 خرداد 1396 - 16:28
یک ماهه اقدام به بارداری کردم قبلش دکتر رفتم بهم گفت تنبلی داری. پریودمم منظم نبود بهم دوفاستون و متفورمین داده بعد از پایان پریودم ۲۲ روز بعدش شدم. دوباره ۱۳ روز بعد از پریودم پریود شدم خیلی درد و حالت تهوع دارم دلیلش چیه؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: یک ماهه اقدام به بارداری کردم قبلش دکتر رفتم بهم گفت تنبلی داری. پریودمم منظم نبود بهم دوفاستون و متفورمین داده بعد از پایان پریودم ۲۲ روز بعدش شدم. دوباره ۱۳ روز بعد از پریودم پریود شدم خیلی درد و حالت تهوع دارم دلیلش چیه؟
 
 پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:
شاید درد و حالت تهوع شما به دلیل مصرف همان داروی دوفاستون باشد. بهتر است علائم خود را با همان پزشکی که تحت درمانش هستید مشورت کنید.
 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
02:16 - 1396/05/15
0
منم چند روزه دوفاستون بخاطر موهای زایدم مصرف میکنم حس میکنم یه حالت تهوع های خفیغی دارم همش :(
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ninisoal.com/

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: