559
کد: 202448
09 تير 1398 - 08:05
به خاطر جوش روی چانه ام قرص مصرف می کردم و به علت لکه بینی قطع کردم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان:سلام روزبخیر. من ٤ ماه پیش به دستور پزشک به خاطر جوش روی چونه شروع به خوردن قرص سیپروترون کامپاند کردم ،دکتر ٣ ماه برام تحویز کردن. ماه اول ٨ روز بعد از قطع قرص پریود شدم ،ماه دوم همه ماه رو لکه بینی داشتم و پریودی که خونریزی مثل همیشه بلشه نداشتم ،به این دلیل ماه سوم قرص رو مصرف نکردم .همون ماه مثل همیشه ٢٤ روزه پریود شدم ، توی این ماه ٢ تا رابطه محافظت شده با کاندوم داشتم که دومی در روز تخمک گذاری بوده ، الان ٤-٥ روز از تاریخ پریودم میگذره ولی هنوز پریود نشدم ،بی بی چک روزی که باید پریود میشدم استفاده کردم منفی بود ،الان به شدت نگرانم که باردار باشم ،خواهش میکنم راهنمایی کنید. 

پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی: 
دوست عزیز ما معمولا به خانم هایی که سیکل قاعدگی منظمی دارند و به موقع دچار عادت ماهانه می شوند توصیه می کنیم اگر می خواهند بدانند که باردار هستند یا نه بعد از اینکه زمان مقرر پریودشان گذشت و خونریزی اتفاق نیفتاد آزمایش بدهند. حالا این آزمایش می تواند آزمایش خون یا بارداری باشد. 

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: