۲۳۸۹۵۷
۱۳
۱۳

معیارها و تشخیص بهترین جراح قلب

از بین ویژگی های بهترین جراح قلب باید به مهارت‌های فنی اشاره کرد.جراحان باید تمام مهارت‌های اولیه جراحی مانند مهارت‌های دستی را داشته باشند. با ما همراه باشید ..

 

معیارها و تشخیص بهترین جراح قلب

جراحان قلب ابتدا باید از نظر حرفه‌ای جراحان خوبی باشند. جراحان به توانایی فنی، قضاوت صحیح، توانایی کار با یک تیم، توانایی حل سریع مشکلات پیچیده تحت استرس زیاد، مسئولیت‌پذیری و نگرش کنجکاوی و هیجان نسبت به موارد چالش برانگیز نیاز دارند.جراحان اغلب باید با داشتن اطلاعات محدود و تکیه بر تحصیلات، غرایز و قدرت قضاوت خود، تصمیمات زندگی یا مرگ اتخاذ کنند تا در این شرایط بهترین نتیجه درمان را داشته باشند.

از بین ویژگی های بهترین جراح قلب باید به مهارت‌های فنی اشاره کرد. جراحان برتر قلب به طیف وسیعی از مهارت‌ها و دانش فنی نیاز دارند. همچنین به شخصیتی نیاز است که قادر به انطباق و سازگاری با پیشرفت‌های جدید و پیوسته باشد. زیرا حرفه جراحی نیازمند فناوری‌های نوین و تکنولوژی پیشرفته است. به علاوه، جراحان باید تمام مهارت‌های اولیه جراحی مانند مهارت‌های دستی را داشته باشند.

ویژگی های خاص یک جراح قلب

به جز موارد مربوط به مهارت‌های عمومی، انتظار می‌رود که جراحان قلب، علاوه بر مهارت‌های فنی تعدادی مهارت و توانایی غیرفنی و خاص نیز داشته باشند. آنها باید مهارت‌های رهبری قوی داشته باشند تا بتوانند به طور موثر مسئولیت یک تیم جراحی را در شرایط سخت بر عهده بگیرند. همچنین، ایشان باید پیچیدگی‌های اقتصادی در سیستم مراقبت های بهداشتی مدرن را درک کنند. این پیچیدگی‌ها شامل رابطه بین بیمارستان و دولت و عواملی است که تصمیمات تجاری بیمارستان را هدایت می‌کند.به علاوه، آن‌ها باید توانایی آموزش موثر به دستیاران جراحی را داشته باشند تا این دستیاران بتوانند به نسل بعدی جراحان خوب قلب، تبدیل شوند. پزشکان جراح باید از نظر اخلاقی طوری آموزش دیده باشند که علاوه بر داشتن مهارت‌های تخصصی، نسبت به بیمارانشان شفقت به خرج داده و وظیفه انسانی خود را به خوبی انجام دهند.

معیارها و تشخیص بهترین جراح قلب

ویژگی‌‌های بهترین جراح قلب

تسلط کافی به سایر عملها

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توانید به کمک آن بهترین جراح قلب تهران را تشخیص دهید، توانایی او در انجام عمل‌های جراحی سایر ارگان‌های بدن مانند ریه، عروق، مری، دریچه قلب و غیره است. زیرا جراحان قلب برای اینکه به این جایگاه و تخصص برسند دوره جراحی عمومی ۵ ساله را گذرانده‌اند. بنابراین شما می‌توانید تجربه و تخصص جراح قلب خود را از انجام عمل‌های جراحی دیگر او نیز تشخیص دهید، سپس انجام عمل جراحی قلب که مهم‌ترین جراحی پزشکی شناخته می‌شود را به این پزشک بسپارید.

داشتن تجربه موفقیت آمیز

یکی دیگر از مشخصه‌های جراح قلب مناسب داشتن تجربه کافی در این زمینه است. در انتخاب جراح قلب تنها به مدرک پزشکی و جایگاه علمی او توجه نکنید زیرا این موارد تنها سطح دانش پزشک را نشان می‌دهند. جراحی می‌تواند به عنوان جراح ایده آل شناخته شود که بتواند جراحی‌های موفقیت آمیزی بسیاری در کارنامه عملکردی خود داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به مطب یا بیمارستان یا جستجو در اینترنت از حاذق بودن جراح موردنظر خود اطمینان یابید. بیمارانی که توسط این پزشک جراحی شده‌اند می‌توانند بهترین اطلاعات و آمار را در مورد تخصص و تجربه جراح در اختیار شما قرار دهند، پس مراجعه به مطب پزشک موردنظرتان را فراموش نکنید.

با سابقه بودن

همانطور که گفتیم سابقه و تجربیات پزشک را نادیده نگیرید. زمانی که می‌بینید پزشکی در یک زمینه بسیار معروف شده است و بیماران زیادی خواهان آن جراح هستند این نشان از تعداد عمل‌های جراحی موفق او و همچنین نشان از رضایت بیماران این پزشک دارد. بنابراین توصیه می‌شود پیش از انتخاب جراح به سابقه و خوش نام بودن او نیز توجه کنید زیرا یکی از ویژگی‌های اصلی پزشک خوش نام بودن او به شمار می‌آید.

دقت بسیار زیاد

معمولا هنگام مراجعه و ویزیت متوجه می‌شوید پزشک و جراح به سخنان بیمار دقت دارد یا خیر. این مورد می‌تواند نشان از دقت و توجه جراح به وضعیت بیمار باشد و در اتاق جراحی نیز همین دقت تکرار شود، بنابراین پزشکی را انتخاب کنید که برقراری ارتباط با او راحت باشد و بتوانید تمامی خصوصیات و ویژگی‌های بیمار را به او بگویید و او با گوش شنوا به تمامی توضیحات شما گوش دهد.

 

ویژگیهای بهترین جراح دریچه قلب

با تکیه بر تبحر و خوش نامی‌ دکتر سید خلیل فروزان نیا می‌توان او را به عنوان بهترین جراح دریچه قلب ایران شناخت. وی که مدارک تخصصی بی‌نظیری از جمله جراحی رباتیک از انجمن جراحان قلب اروپا و فلوشیپ پیوند قلب و ریه از انگلستان را داراست، دوره فوق تخصص جراحی قلب و عروق خود را در دانشگاه تهران با موفقیت پشت سر گذاشته است. در کارنامه پزشکی ایشان می توان بیش از بیست هزار جراحی موفق در زمینه های زیر را مشاهده کرد.

  • عمل قلب باز (به روش باز و بدون پمپ)

  • ترمیم و تعویض دریچه‌های قلب

  • جراحی دریچه‌های قلب به روش ترانس کاتتر

  • جراحی آئورت

  • جراحی اندوواسکولار

  • جراحی بیماری‌های مادرزادی 

  • عمل‌های مجدد قلب

  • جراحی تومورهای قلب  

  • پیوند قلب 

همین کارنامه وی را به یکی از ستارگان پزشکی در جراحی قلب و دریچه قلب تبدیل کرده است.

  • برقراری ارتباط صمیمی با بیماران و القای انرژی مثبت

  • اطلاعات کامل و موشکافانه از فیزیولوژی قلب، عروق و سیستم تنفسی

  • مهارت در کاربرد لوازم جراحی و حرکات ظریف دست‌ها

  • توانایی استفاده از ابزار و فناوری جدید

  • دانش و اطلاعات به روز در مورد جدیدترین سبک‌های جراحی در دنیا

  • توانایی مدیریت بحران

  • تجربه و تسلط کافی حین جراحی

  • مدیریت تیم جراحی حین بحران

 

در کل، جراحی قلب یک رشته پیچیده و نیازمند تخصص بالا است که نیازمند توانایی‌های فنی، علمی، اخلاقی، و بینش انسانی برای موفقیت در این حوزه است. دکتر فروزان نیا جراح قلب و تیم جراحی ایشان در مرکز جراحی قلب و عروق پیشرفته با تجربه بالغ بر بیست هزار عمل جراحی قلب موفق همواره سعی بر در نظر گرفتن موارد ذکر شده داشته اند و با شعار “بهترین خدمت، برای همه” با تلاش شبانه روزی به تحقق این مهم پرداخته اند. برای آشنایی بیشتر با ایشان می توانید به وبسایت ایشان رجوع نمایید : forouzan.doctor

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.