۲۳۹۱۶۹
۳۷
۳۷

اینجوری لباس زیر رو ضدعفونی کن تا عفونت نگیری!

شستن و ضد عفونی کردن لباس زیر علی الخصوص برای خانم ها که می خواهند بدن تمیز و بدون عفونت داشته باشند، واجب و ضروری است. هر چه لباس زیر شما تمیزتر باشد، بهداشت و سلامت جسمانی شما بیشتر تضمین خواهد شد.

اینجوری لباس زیر رو ضدعفونی کن تا عفونت نگیری!

اینجوری لباس زیر رو ضدعفونی کن تا عفونت نگیری!

شستن و ضد عفونی کردن لباس زیر علی الخصوص برای خانم ها که می خواهند بدن تمیز و بدون عفونت داشته باشند، واجب و ضروری است. هر چه لباس زیر شما تمیزتر باشد، بهداشت و سلامت جسمانی شما بیشتر تضمین خواهد شد. شاید شما هم با شستن لباس زیر داخل ماشین لباسشویی موافق نباشید. باید بگوییم دقیقا بهتر است که لباس های زیر با دست و داخل یک تشت جداگانه شسته شود. البته نیازی نیست با تمام توانتان به جان لباس ها بیفتید و آن را بسابید. اگر هربار تند تند لباس زیر خود را بشویید، کمتر کثیف می شود و بهتر می توان آن را شست. همچنین از شستن لباس زیر با آب داغ جدا خودداری کنید. آب داغ نه تنها لباس زیر شما را ضدعفونی نمی کند، بلکه به بافت پارچه نیز آسیب وارد خواهد کرد. بهتر است لباس های زیر را با آب ولرم یا آب سرد، نمک و شوینده مخصوص بشویید. در ادامه با روش ضدعفونی کردن لباس ها آشنا خواهید شد. 

اینجوری لباس زیر رو ضدعفونی کن تا عفونت نگیری!

۱. سرکه و جوش شیرین

یکی از بهترین و در دسترس ترین مواد برای ضد عفونی و کثیفی زدایی لباس های زیر به خصوص شورت ها، سرکه و جوش شیرین است. بعد از آن که لباس ها را شتسدی و خوب آب اضافی آن گرفته شد، لباس های خود را داخل سرکه بخوابانید. اجازه دهید یک ربع بماند بعد به آرامی آن را مالش داده و با آب بشویید. در آخر جوش شیرین را با آب به حالت خمیری در آورده و روی لباس بمالید. بگذارید ده دقیقه بماند و بعد آن را با آب سرد شستشو دهید. در این حالت دیگر بدن شما حساسیت یا خارش نمی گیرد. 

اینجوری لباس زیر رو ضدعفونی کن تا عفونت نگیری!

۲. آبلیمو طبیعی و نمک

استفاده از آب لیموترش طبیعی می تواند یک باکتری زدای عالی باشد. نمک هم از گذشته تا به الان برای گندزدایی استفاده میشده است. بعد از آن که لباس خود را شستید، آب یک لیموترش تازه را بگیرید و کمی نمک را با آن مخلوط کنید. حالا این ترکیب را به تمام لباس خود بمالید و بگذارید نیم ساعت روی لباس بماند. در آخر باز با کمی آبلیمو تازه به آرامی ماساژ داده و آن را با آب سرد بشویید. بعد از شستشو بهتر است آنر ا جلوی نور خورشید پهن کنید تا کاملا ضدعفونی شود. در چنین حالتی می توانید یک لباس زیر تمیز و عاری از باکتری داشته باشید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.