۲۳۸۳۱۱
۱۸۴
۱۸۴

مزوژل زیر چشم

مزوژل زیر چشم، چین و چروک و خطوط ریز و سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد و باعث روشن شدن ناحیه زیر چشم می‌شود.

مزوژل زیر چشم

مزوژل زیر چشم، چین و چروک و خطوط ریز و سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد و باعث روشن شدن ناحیه زیر چشم می‌شود.
در این مقاله می‌خوانید: 

علل چین و چروک دور چشم 

حتی اگر خواب خوب، استراحت و یک رژیم غذایی سالم دارید، ظاهر اطراف چشم می‌تواند شما را خسته نشان بدهد. واقعیت این است که پوست زیر چشم بسیار ظریف و نازک‌تر از هر قسمت دیگر از بدن است. به همین دلیل هم پوست زیر و اطراف چشم بیشتر مستعد خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی است. علاوه بر این‌ها، با افزایش سن، پف و ظاهر تیره زیر چشم بیشتر می‌شود.
یافتن درمانی که چشم‌های خسته را شاداب‌تر نشان بدهد، می‌تواند دشوار باشد. مزوژل زیر چشم با تغذیه از درون، جوانسازی غیرتهاجمی، ایمن و موثر، چنین درمانی را ارائه می‌دهد. نتیجه این است که زیر چشم‌های شما روشن‌تر، سالم‌تر، سفت‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

مزوژل زیر چشم

مزوژل زیر چشم چیست؟

مزوژل زیر چشم حاوی، حاوی هیالورونیک اسید و 53 ماده فعال شامل ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و انواع آنتی‌اکسیدان است.
 این درمان حدود 30 دقیقه طول می‌کشد و تزریق مقادیر کمی از موادی را که گفتیم، شامل می‌شود. مزوژل عوارض جانبی ندارد و با سایر روش‌های درمانی مانند پی آر اف، پی آر پی، یا سموم بوتولینوم سازگار است.
در صورتی که این درمان را برای زیر چشم انتخاب کنید، ناحیه زیر چشم روشن‌تر می‌شود و چین و چروک‌ها کاهش می‌یابد. به همین دلایل، ظاهری شاداب و جوان‌تر خواهید داشت. مزوژل، نتایج سایر روش‌های زیبایی را که برای اطراف چشم استفاده می‌شوند مانند پی آر اف، پرکننده‌های پوستی یا «نوکلئوفیل» را افزایش می‌دهد.
مزوژل عوارض جانبی ندارد و با سایر روش‌های درمانی مانند پی آر اف، پی آر پی، یا سموم بوتولینوم سازگار است.

مزایای مزوژل زیر چشم چیست؟

مزایای مزوژل زیر چشم عبارتند از: 
  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز
  • کاهش سیاهی دور چشم
  • روشن کردن ناحیه زیر چشم
  • کاهش پف و کیسه‌های زیر چشم
  • کاهش ظاهر خسته

مزوژل زیر چشم

بیشتر بخوانید: راز زیبایی پوست کره ای ها چیست؟

مزوژل برای زیر چشم چقدر باید تکرار شود؟

خوب است بدانید که در برخی موارد، شما حتی می‌توانید نتایج را پس از تنها یک درمان مشاهده کنید. هر زمان که احساس کردید نیاز به تقویت دارید می‌توانید این درمان را انجام دهید. نتایج حاصل از درمان، به نیازهای فردی بستگی دارد. برخی از افراد فقط پس از یک جلسه، نتایج را مشاهده می‌کنند، اگر چه برخی دیگر باید دو یا چند جلسه مزوژل داشته باشند تا به نتیجه مورد نظر برسند. 
 به طور کلی، یک دوره شامل حداکثر 3 درمان در فواصل منظم، می‌تواند بهترین نتیجه را دربر داشته باشد. یا این‌که می‌توانید هر سال یک بار مزوژل انجام بدهید.  

سئوالات متداول درباره مزوژل زیر چشم

در ادامه با سئوالات متداول درباره مزوژل زیر چشم آشنا می‌شوید:

چرا درمان پوست زیر چشم مهم است؟

پوستی که روی کانتور چشم داریم، بسیار نازک و ظریف است. این ناحیه شامل عروقی است که مایعات را حفظ می‌کند. علاوه بر این، از دست دادن کلاژن باعث می‌شود چین و چروک‌ها و خطوط ریز ابتدا در اطراف چشم ظاهر شوند. همچنین با کاهش کلاژن، سیاهرگ‌ها برجسته‌تر می‌شوند که باعث ایجاد حلقه‌های سیاه دور چشم می‌شود. در بسیاری از افراد، پوست زیر چشم راحت‌تر از مایع پر می‌شود که نتیجه آن پف دور چشم است.

مزوژل زیر چشم

۵ مشکل رایج زیر چشم

این امکان وجود دارد که با درمان‌های به موقع، پیری زودرس چشم را خنثی کنیم. پنج مشکل رایج زیر چشم عبارتند از:

۱- خطوط پنجه کلاغی

علل ایجاد خطوط پنچه کلاغی، پوست نازک دور چشم و کاهش کلاژن است.

۲- ایجاد خطوط ظریف

علل ایجاد خطوط ظریف در اطراف چشم، از دست دادن کلاژن، پلک زدن بیش از حد به دلیل قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، یا کار بیش از حد در مقابل کامپیوتر است. 
این مشکلات با روش‌هایی مانند پرهیز از قرار گرفتن مستقیم زیر نور آفتاب و استفاده از عینک آفتابی برطرف می‌شود. اگر زیاد با کامپیوتر کار می‌کنید، استراحت‌های مکرر داشته باشید. بهتر است هر 30 دقیقه یک بار، 5 دقیقه به چشم‌هایتان استراحت بدهید.

مزوژل زیر چشم

۳- دایره های تیره زیر چشم

ممکن است این دایره‌ها به دلیل پوست نازک و کاهش کلاژن باشد. در غیر اینصورت هایپرپیگمانتاسیون اشعه ماوراء بنفش علت آن است. خونی که در زیر چشم‌ها تجمع می‌یابد، اغلب به دلیل گردش خون ضعیف یا کمبود خواب، ممکن است در افراد با پوست روشن یا نازک بیشتر مشخص باشد.

۴- پف زیر چشم

استرس، کمبود خواب، هورمون‌ها و همچنین آلرژی‌هایی که باعث ترشح هیستامین در بدن می‌شوند، از علل پف زیر چشم هستند. آلرژی‌ها باعث ترشح هیستامین، التهاب رگ‌های خونی و تورم می‌شوند.

۵- افتادگی 

وراثت و سن از علل اصلی، افتادگی چشم هستند. با افزایش سن، رباط‌های زیر چشم که بافت چربی را نگه می‌دارند، ضعیف می‌شوند، بافت می‌تواند به سمت جلو بیفتد و کیسه‌های زیر چشم را تشکیل دهد. یکی دیگر از دلایل، سکون خواب است. در این شرایط، سیستم گردش خون در طول خواب آهسته‌تر حرکت می‌کند و مایع اضافی زیر چشم باقی می‌ماند. استرس، یا کم‌خواب می‌تواند از دفع مایعات اضافی از سیستم گردش خون جلوگیری کند و باعث افتادگی زیر چشم شود.

مزوژل زیر چشم

در طول درمان مزوژل چه اتفاقی می افتد؟

به طور کلی، در این روش حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا مواد مزوژل از طریق چندین تزریق به لایه‌های سطحی پوست تزریق شود.

آیا مزوژل برای زیر چشم مناسب است؟

بله، مزوژل برای درمان پوست در بسیاری از نقاط بدن از جمله زیر چشم مناسب است. همچنین، این روش را می‌توان با سایر روش‌های درمانی مانند پی آر پی، یا پرکننده‌های پوستی ترکیب کرد تا نتایج افزایش یابد.
این روش را می‌توان با سایر روش‌های درمانی مانند پی آر پی، یا پرکننده‌های پوستی ترکیب کرد تا نتایج افزایش یابد.

از مزوژل زیر چشم چه انتظاری باید داشته باشید؟ 

پوست لطیف زیر چشم سفت‌تر شده و سالم‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. اثرات این درمان، طولانی‌مدت هستند و معمولا حدود 12 ماه باقی می‌مانند. در برخی موارد، می‌توانید نتایج مزوژل را فقط پس از یک درمان مشاهده کنید.

مزوژل زیر چشم

مزوژل چقدر طول می کشد؟

مانند هر درمان دیگری، نتایج آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به طور کلی، با یک دوره که شامل ۴ تا ۶ درمان است، می‌توانید انتظار داشته باشید که نتایج 12 تا 18 ماه پس از تکمیل دوره، باقی بماند.

آیا بعد از مزوژل زیر چشم باید استراحت کنید؟

معمولا برای این درمان نیازی به استراحتی نیست. پس می‌توانید با خیال راحت بلافاصله پس از درمان، روال روتین خود را از سر بگیرید. به این دلیل که ناحیه زیر چشم بسیار ظریف است، ممکن است کبودی‌های خفیفی داشته باشید. این کبودی‌ها به زودی از بین می‌روند.

خلاصه

پوستی که روی کانتور چشم داریم، بسیار نازک و ظریف است، به همین دلیل هم این ناحیه دچار خطوط ریز و چین و چروک، یا حتی سیاه شدن و پف کردن زیر چشم می‌شود. مزوژل می‌تواند این مشکلات را برطرف کند. این روش حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و نتایج آن تا 12 ماه باقی می‌ماند.
برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان مراجعه کنید. 
منبع: narlondon.com

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.