۲۳۹۱۷۲
۱۷۸
۱۷۸

روش برخورد صحیح با شوهر بی ذوق و بی احساس

تحمل شوهر بی ذوق و بی احساس برای خانم هایی که سرشار از محبت و احساسات قوی هستند، سخت و طاقت فراس خواهد بود. به همین دلیل اگر مردان بی ذوق یا بی احساس شوند، آن رابطه به صورت طولانی مدت دوام پیدا نمی کند.

روش برخورد صحیح با شوهر بی ذوق و بی احساس

روش برخورد صحیح با شوهر بی ذوق و بی احساس

تحمل شوهر بی ذوق و بی احساس برای خانم هایی که سرشار از محبت و احساسات قوی هستند، سخت و طاقت فراس خواهد بود. به همین دلیل اگر مردان بی ذوق یا بی احساس شوند، آن رابطه به صورت طولانی مدت دوام پیدا نمی کند. برای یک خانم ارتباط قوی و محبت آمیز، همیشه اولویت اول در زندگی مشترک خواهد بود. اگر همسر شما به احساسات، رفتار، عقاید، عملکرد و هر گونه واکنش شما احساس و ذوقی پنشان نمی دهد، وقت آن است که شیوه رفتار خود را عوض کنید. دقت کنید اولین و مهم ترین قدم پیدا کردن مشکلات مربوط به بی ذوقی و بی احساسی شوهر است. می توانید در فرصت مناسب با او حرف بزنید و مشکلات خود را مطرح کنید. او معمولا در کنار شما حس راحتی و دوستی نمی کند و سعی می کند فاصله بگیرد. در ادامه سه روش اساسی برای رفع این مشکل ارائه داده ایم. 

روش برخورد صحیح با شوهر بی ذوق و بی احساس

۱. صحبت و رفتارهای محبت آمیز

گاهی اوقات مردان به خاطر محبت ندیدن و نوازش نشدن، تصمیم می گیرند سرد و سخت رفتار کنند. همین عامل باعث می شود بی ذوق و بی احساس به نظر برسند. سعی کنید نوازش های خود را بهتر و مثبت رت جلوه دهید. همچنین از واژه ها و عبارات محبت آمیز بیشتر استفاده کنید. همین عامل کمک می کند تا کمی یخ شوهر بشکند و بتواند احساسات خودش را نیز بروز دهد. سعی کنید او را برای کارهای بزرگ یا کوچک تشویق کنید تا بداند که برای شما ارزشمند و مهم است. 

روش برخورد صحیح با شوهر بی ذوق و بی احساس

۲. نشان دادن دلخوری و ناراحتی 

سعی کنید ناراحتی و دلخوری خودتان را پنهان نکنید. برخی اوقات مردان نمی توانند متوجه حالت درونی شما شوند. به همین دلیل بهتر است ناراحتی های خود را واضح و به دور از سوگیری های متعصبانه مطرح کنید. در یک فرصت مناسب با او صحبت کنید و بگویید که چه حسی دارید. در چنین حالتی امکان این که بتوانید بهتر مشکلات را حل کنید بیشتر خواهد شد. هر مدل رفتار او که شما را آزار می دهد به آرامی و با کلام مثبت توضیح دهید. 

روش برخورد صحیح با شوهر بی ذوق و بی احساس

۳. کمک گرفتن از روانشناس

اگر هر کاری می کنید اما احساس می کنید که هیچ فایده ای ندراد، بهتر است از یک روانشناس یا متخصص زوج درمانی کمک بگیرید. کمک گرفتن از یک روانشناس به شما دیدگاه های جدید و تازه ای می دهد تا بتوانید بهتر با مشکلات روبرو شوید. برخی مشکلاتی که حل نمی شوند را بپذیرد و حتی بعضی رفتارها را اصلاح کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.