۲۳۸۴۰۱
۳۹۶
۳۹۶

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم/اینجوری با شوهرت رو ادب کن!

شوهر بی مسئولیت مانند یک عذاب بزرگ است که بر زندگی و بر سر خانم نازل می‌شود! گاهی اوقات خانم‌ها خودداری می‌کنند و هیچ کاری نمی‌کنند.

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم/اینجوری با شوهرت رو ادب کن!

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم/اینجوری با شوهرت رفتار کن

شوهر بی مسئولیت مانند یک عذاب بزرگ است که بر زندگی و بر سر خانم نازل می‌شود! گاهی اوقات خانم‌ها خودداری می‌کنند و هیچ کاری نمی‌کنند. بلند می‌شوند و تمام کارهای شوهرشان را انجام می‌دهند. حتی ممکن است خود را به خطر بیندازند! اگر شما یک همسر بی مسیولیت داشته باشید، چه کاری می‌کنید؟ ممکن است مدام با او دعوا و جنگ داشته باشید. بهتر است در این موارد حتما به روانشناس مراجعه کرده و کمک و راهنمایی بخواهید. با این حال در ادامه به برخی راهکارهای موثر، برای برخورد با شوهر بی مسئولیت اشاره کرده‌ایم. 

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم/اینجوری با شوهرت رو ادب کن!

با شوهر خود حرف بزنید

حرف نزدن و فقط غرغر کردن، دردی دوا نمی‌کند! باید با همسر خود صحبت کنید. از احساسات، آرزوها، مشکلات، ناراحتی‌ها و انتطارات خود بگویید. بهتر است لحن شما آرام و محبت آمیز باشد تا همسرتان بهتر آن را درک کند. با صحبت کردن بهتر متوجه می‌شوید که چرا او انگیزه‌ای برای مسئولیت پذیری ندارد. 

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم/اینجوری با شوهرت رو ادب کن!

به تقویت اعتماد به نفسش کمک کنید

برخی مردان به دلیل آن که اعتماد به نفس پایینی دارند از انجام مسئولیت‌های خود، سرباز می‌زنند. آن‌ها گمان می‌کنند که کار نکنند یا مسئولیتی نپذیرند، بهتر از این است که کاری را خراب کنند. سعی کنید برای کارهای کوچک و بزرگی که انجام می‌دهد از او تشکر کنید. به او بگویید که کارهایش را می‌بینید و قدردان او هستید. شما به او افتخار می‌کنید و کارهایش برای شما ارزشمند و مهم است. 

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم/اینجوری با شوهرت رو ادب کن!

توقع خود را کم کنید

وقتی شوهر شما بی مسئولیت است، پس بهتر است بدانید که توقع داشتن از او دردی را دوا نمی‌کند. پس کمی توقعات غیر منطقی خود را کمتر کنید. این کار کمک می‌کند تا همسر شما بداند باید چه کاری را برای جلب توجه شما انجام دهد‌. گاهی اوقات شوهرتان ممکن است انتظارات بالایی از شما ببیند، به همین دلیل کلا بی خیال و دلسرد می‌شود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.