۲۴۱۰۴۱
۱۴۶
۱۴۶

ته پیاز رو دور ننداز، باهاش پیاز بکار/کاشت پیاز در خانه برای داشتن رژیم ارگانیک!

کاشت‌ پیاز در خانه یک روش آسان، راحت، بدون دردسر و ارگانیک است که علاوه بر صرفه جویی در زمان به لحاظ اقتصادی هم مناسب خواهد بود. هنگامی که پیاز را برای غذای استفاده می کنید، ته آن را بگیرید اما دور نیندازید! 

ته پیاز رو دور ننداز، باهاش پیاز بکار/کاشت پیاز در خانه برای داشتن رژیم ارگانیک!

ته پیاز رو دور ننداز، باهاش پیاز بکار/کاشت پیاز در خانه!

کاشت‌ پیاز در خانه یک روش آسان، راحت، بدون دردسر و ارگانیک است که علاوه بر صرفه جویی در زمان به لحاظ اقتصادی هم مناسب خواهد بود. هنگامی که پیاز را برای غذای استفاده می کنید، ته آن را بگیرید اما دور نیندازید! شما با ته همین پیاز می توانید صاحب پیاز در خانه شوید و برای مصرف غذایی و روزانه، پیاز بکارید و برداشت کنید. البته دقت کنید که پیازهای سالم و بدون عیب و نقص انتخاب کنید. پیازهای کوچک که سر آن ها کمی جوانه زده باشد، قرمز یا زرد باشد هم مناسب هستند. در ادامه با نحوه کاشت پیازها آشنا خواهید شد. 

ته پیاز رو دور ننداز، باهاش پیاز بکار/کاشت پیاز در خانه برای داشتن رژیم ارگانیک!

کاشت‌ سه سوته پیاز در خانه

پیازهای مناسب را بردارید و آن را از قسمت ریشه ها ببرید. مراقب باشید که به جوانه های پیاز آسیبی وارد نکنید. حدود ۲.۵ تا ۵ سانتی متر از پیاز را برش دهید. این قسمت همراه با جوانه ها به عنوان بذر پیاز شما در نظر گرفته می شود. یک ظرف پلاستیکی یا سفالی بردارید و خاکی که مرغوب و غنی از مواد مغذی است داخل آن بریزید. طوری بریزید که جا برای قرار دادن پیاز ها هم باشد. حدود سه چهارم گلدان خود را از خاک پر نمایید.

ته پیاز رو دور ننداز، باهاش پیاز بکار/کاشت پیاز در خانه برای داشتن رژیم ارگانیک!

پیازها را با فاصله ۵ تا ۷ سانتی متر در کنار هم قرار داده و خاک را آرام روی آن بریزید تا پیاز را بپوشاند. بهتر است خاک گلدان را همیشه مرطوب نگه داشته و صبح های زود یا عصرها به آن آب دهید اما غرقاب نسازید. حداقل بین ۶ الی ۸ ساعت گلدان را زیر نور آفتاب بگذارید. بعد از ۸ الی ۱۲ هفته وقتی برگ جوانه ها زرد شد و پژمرد، حالا وقت برداشتن‌ پیازها است. خاک را کنار زده و پیازها را بردارید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.