۲۴۱۰۶۷
۲۴
۲۴

طرز تهیه اسکراب قهوه برای داشتن پوستی روشن و صاف!

اسکراب کردن پوست صورت علاوه بر لایه برداری و حذف سلول های مرده، پوست شما را به صورت عمیق پاکسازی کرده و نرم و صاف می کند. اسکراب قهوه یک ماده پاکسازی مهم و معجزه آساست که صورتتان را از هر نوع میکروب، آلودگی و کثیفی پاک کرده و نرم و لطیف می کند. 

طرز تهیه اسکراب قهوه برای داشتن پوستی روشن و صاف!

طرز تهیه اسکراب قهوه برای داشتن پوستی روشن و صاف!

اسکراب کردن پوست صورت علاوه بر لایه برداری و حذف سلول های مرده، پوست شما را به صورت عمیق پاکسازی کرده و نرم و صاف می کند. اسکراب قهوه یک ماده پاکسازی مهم و معجزه آساست که صورتتان را از هر نوع میکروب، آلودگی و کثیفی پاک کرده و نرم و لطیف می کند. شما می توانید این اسکراب پوست صورت را به راحتی در خانه درست کرده و دیگر هزینه ای برای لایه بردارهای شیمیایی پرداخت نکنید. در ادامه با طرز تهیه این اسکراب راحت که برای تمامی پوست ها مناسب است، آشنا خواهید شد. 

طرز تهیه اسکراب قهوه برای داشتن پوستی روشن و صاف!

  • طرز تهیه اسکراب قهوه با شکر

یکی از ساده ترین اسکراب ها با قهوه که می توانید در خانه با ساده ترین امکانات درست کنید، اسکراب قهوه با شکر است. نصف قاشق غذاخوری پودر قهوه را با یک قاشق غذاخوری شکر و یک و نیم قاشق غذاخوری روغن گیاهی به صورت دلخواه (زیتون، بادام، فندق، گل همیشه بهار، نارگیل) مخلوط کرده و خوب هم بزنید. حالا صورت خود را به صورت حرکات دایره وار بر روی صورت بمالید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند. سپس با آب ولرم شستشو دهید و پوستتان را خشک کرده و کرم مرطوب کننده مناسب بزنید. از این اسکراب یک الی دو بار در هفته استفاده کنید. 

طرز تهیه اسکراب قهوه برای داشتن پوستی روشن و صاف!

  • طرز تهیه اسکراب قهوه با زردچوبه

این مدل اسکراب قهوه به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی زردچوبه و مواد مغذی قهوه، چربی پوست را کاهش می دهد. یک قاشق غذاخوری قهوه، یک قاشق چای خوری زردچوبه و یک قاشق و نصفی روغن زیتون را با هم مخلوط کنید. با حرکات دورانی این اسکراب را بر روی پوست بمالید و ماساژ دهید. بعد از گذشت ۵ الی ۸ دقیقه استراحت، حالا آن را با آب ولرم شستشو دهید. پوستتان را با دستمال نخی سبک خوب خشک کرده و بعد از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.