۲۳۸۹۴۱
۱۲
۱۲

با این ۳ قانون کائنات، ثروت و پول زیادی رو جذب میکنی

ثروتمند شدن یکی از عواملی است که هرکس دوست دارد به آن دست پیدا کند. حتما شما هم شنیده اید که قانون جذب یا کائنات، افراد را به خواسته ها و آرزوهایشان نزدیک تر می کند. اگر شما هم می خواهید تغییرات قابل چشمگیری را تجربه کنید، پس آماده شوید. شاید تعجب برانگیز باشد اما قانون جذب تنها بر روی افراد کمی که آن را باور دارند، اتفاق می افتد.

با این 3 قانون کائنات، ثروت و پول زیادی رو جذب میکنی

با این ۳ قانون کائنات، ثروت و پول زیادی رو جذب میکنی

ثروتمند شدن یکی از عواملی است که هرکس دوست دارد به آن دست پیدا کند. حتما شما هم شنیده اید که قانون جذب یا کائنات، افراد را به خواسته ها و آرزوهایشان نزدیک تر می کند. اگر شما هم می خواهید تغییرات قابل چشمگیری را تجربه کنید، پس آماده شوید. شاید تعجب برانگیز باشد اما قانون جذب تنها بر روی افراد کمی که آن را باور دارند، اتفاق می افتد. ذهن انسان ها مانند یک آهنربا می ماند و در نهایت همان چیزی را جذب می کند که دوست دارد و مدام به آن فکر می کند.

با این 3 قانون کائنات، ثروت و پول زیادی رو جذب میکنی

قانون جذب یا قانون کائنات از زمان بودا رواج داشته و از تاریخ اساطیری به ما رسیده است. نمی توان به طور دقیق آن را رد کرد یا پذیرفت. اما انجام تکنیک های آن حتما حال شما را خوب خواهد کرد و انرژی مثبت، باعث رسیدن شما به اهدافتان خواهد بود. در ادامه با 3 نمونه از تکنیک های کاربردی پرطرفدار، آشنا خواهید شد.

با این 3 قانون کائنات، ثروت و پول زیادی رو جذب میکنی

۱. آگاهی از افکار پوچ و منفی 

این که می گویند پول خوشبختی نمی آورد را کنار بگذارید. شاید همه خوشبختی پول نباشد، اما خود پول تمام چیز است. اگر مدام فکر کنید که بیچاره و بدبخت هستید و پولی ندارید، قطعا تا آخر هفته نرسیده جیبتان خالی خالی خواهد شد. حتی اگر همان مبلغ اندک هم داشته باشید. پس اول از همه لازم است یک تجدید نظر روی افکار خودتان داشته باشید. تصور کنید ذهن شما مانند یک ظرف است. حالا افکار پوچ و منفی این ذهن را سوراخ می کند. تصور کنید با هر بار فکر مثبت هم همچنان افکار منفی ظرف ذهن شما را سوراخ می کند. پس اولین کمکی که می توانید به خودتان کنید، رها کردن افکار پوچ و منفی است.  

با این 3 قانون کائنات، ثروت و پول زیادی رو جذب میکنی

۲. تاکیدات مثبت برای جذب پول

حالا که افکار خود را پاکسازی کرده اید و دارید در جهت مثبت گام بر می دارید، وقت آن رسیده است که ظرف ذهن خود را با شکوفه و گل های زیبا پرورش دهید. این شکوفه ها و گل ها همان افکار مثبت برای جذب پول هستند. باور داشته باشید که ذهن شما مانند یک آهنربا عمل می کند و می تواند به مرور زمان شما را به اهدافتان نزدیک تر کند. البته لازم است بگوییم داشتن افکار مثبت در جهتی خوب است که منطقی و عقلانی باشد. به عنوان مثال با خود فکر نکنید که فردا یک ویلای خیلی بزرگ از آن شما می شود! عوض آن می توانید این گونه بیاندیشید که با جمع کردن پول و برکت زیاد، می توانید ویلای خود را در آینده بخرید. 

با این 3 قانون کائنات، ثروت و پول زیادی رو جذب میکنی

۳. دوست بودن با صورت حساب ها

گاهی اوقات زیاد پیش آمده است که هر بار خرج می کنید، با ناراحتی صورت حساب را پرت کرده اید یا دل خوشی از خرج کردن پولتان نداشته اید. این مدل رفتارها و ناراحتی از خرج کردن پول، می تواند شما را از پول و دریافت رزق و روزی دور کنید. هر بار که شما خود را ناراحت جلوه می دهید، قطعا کائنات و دنیا این موضوع را متوجه می شود و هیچ کمکی به رفع مشکلات شما نمی کند. اگر شما عاشق خرج کردن و صورتحساب های خود باشید، حتما پول خواهید داشت که بیشتر از قبل هم خرج کنید. پس با صورت حساب های خود آشتی کنید تا برکت و پول بیشتر از قبل به زندگی شما وارد شود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.