۲۳۹۶۱۳
۳۴
۳۴

۳ ماسک جادویی برای لایه برداری پوست صورت در خانه

لایه برداری کردن پوست می تواند در رفع سلول های مرده و فرسوده پوست موثر باشد. مخصوصا اگر با مواد طبیعی و موجود در خانه به صورت ارگانیک تهیه شود.

3 ماسک جادویی برای لایه برداری پوست صورت در خانه

۳ ماسک جادویی برای لایه برداری پوست صورت در خانه

لایه برداری کردن پوست می تواند در رفع سلول های مرده و فرسوده پوست موثر باشد. مخصوصا اگر با مواد طبیعی و موجود در خانه به صورت ارگانیک تهیه شود. برای داشتن پوست زیبا و شفاف لازم است که اول یک پاکسازی انجام دهید. پاک کردن پوست صورت با ماسک های لایه بردار امکان پذیر است. به همین دلیل سه تا از بهترین ماسک لایه بردار پوست را معرفی کردیم که به راحتی در خانه قابل درست کردن است. 

3 ماسک جادویی برای لایه برداری پوست صورت در خانه

۱. ماسک خانگی لایه بردار ماست و جو دوسر

اگر پوستتان زود دچار التهاب و خشکی می شود، ماسک جو دوسر می تواند پوستتان را از شر خشکی نجات دهد. برای این کار کافی است دو قاشق غذاخوری ماسک را با یک قاشق غذاخوری جو دوسر پودر شده خوب مخلوط کنید. اسید لاکتیک موجود در ماست می تواند پوست را به خوبی پاکسازی کند. حالا بعد از مالیدن ماسک به پوست، به مدت دو دقیقه صورتتان را ماساژ دورانی دهید. اجازه دهید نیم ساعت بماند و بعد با آب ولرم شستشو دهید. ماهی یک الی دو بار از این ماسک استفاده کنید. 

3 ماسک جادویی برای لایه برداری پوست صورت در خانه

۲. ماسک عسل و شکر

یکی از معروف ترین ماسک های لایه برداری خانگی، ترکیب عسل و شکر است. شکر به دلیل داشتن دانه های ریز پوست را خوب اسکراب می کند. از طرفی هم عسل پوست را نرم کرده و باعث لطافت پوست می شود. یک قاشق غذاخوری شکر سفید یا شکر قهوه ای را با یک قاشق عسل خوب مخلوط کنید. حالا صورت خود را به مدت سه الی چهار دقیقه با این ماسک به صورت چرخشی ماساژ دهید. اجازه دهید یک ربع بر روی پوست صورت بماند و بعد آن را با آب ولرم و شوینده ملایم بشویید. در آخر کرم مرطوب کننده بزنید. 

3 ماسک جادویی برای لایه برداری پوست صورت در خانه

۳. ماسک قهوه و روغن زیتون

یکی دیگر از بهترین ماسک های لایه برداری پوست صورت، ماسک روغن زیتون و قهوه است. یک قاشق پودر قهوه ترک خالص را با یک قاشق و نصفی روغن زیتون مخلوط کنید. حالا پوستتان را با این ترکیب به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید. بعد از ده دقیقه پوستتان را با آب ولرم و شوینده ملایم شستشو دهید. این اسکراب هم ماهی دو الی سه بار می توانید استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.