۲۴۱۰۴۴
۲۶
۲۶

نجات پوست خشک صورت با ۳ ماسک معجزه گر عسل!

خشک شدن پوست صورت در فصل گرما بسیار رایج است؛ به خصوص اگر به دلیل نخوردن آب کافی، دوش گرفتن با آب داغ، استفاده از صابون های شیمیایی قوی، وسایل آرایشی مختلف و... رخ دهد. 

نجات پوست خشک صورت با 3 ماسک معجزه گر عسل!

نجات پوست خشک صورت با ۳ ماسک معجزه گر عسل!

خشک شدن پوست صورت در فصل گرما بسیار رایج است؛ به خصوص اگر به دلیل نخوردن آب کافی، دوش گرفتن با آب داغ، استفاده از صابون های شیمیایی قوی، وسایل آرایشی مختلف و... رخ دهد. البته پوست خشک به نوبه خودش نیز انواع مختلفی دارد. عسل یکی از بهترین مواد طبیعی و ارگانیک است که می تواند پوست صورت شما را از خشکی نجات دهد. در تهیه ماسک های عسل، هیچ وقت‌ عسل را حرارت ندهید چرا که تمام خاصیت ها و آنزیم خود را از دست خواهد داد. همچنین هر ماسک را فقط یک بار استفاده کنید و آن را برای بعد نگه ندارید. در ادامه با سه ماسک جادویی عسل که پوست شما را مانند نوزاد نرم و پنبه ای می کند، آشنا خواهید شد:

نجات پوست خشک صورت با 3 ماسک معجزه گر عسل!

۱. ماسک عسل و دارچین | مناسب پوست خشک با آکنه و جای جوش

داروهای شیمیایی برای آکنه، خودشان باعث بروز بیشتر این جوش ها می شوند و معمولا نتیجه ای در بر ندارند. عسل به صورت طبیعی پوست را پاکسازی کرده و روان می کند. دارچین می تواند باعث بسته شدن‌ منافذ پوست شده و آن را تمیز کند. ۲ قاشق غذاخوری عسل را با نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین مخلوط کنید. حالا آن را بر روی پوست بزنید و بگذارید ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بماند. ۲ تا ۳ بار این ماسک را در ماه امتحان کنید تا پوستتان لطیف و تمیز شود. 

نجات پوست خشک صورت با 3 ماسک معجزه گر عسل!

۲. ماسک عسل و آلوئه ورا | مناسب پوست های خشک و حساس و قرمزی

اگر پوست خشکی دارد که حساس است و زود قرمز می شود، حتما این ماسک را تهیه کنید بر روی پوست بزنید. ۱ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با ۲ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و پوستتان را با آن ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند بعد با آب سرد بشویید و بر روی پوست خود کرم نرم کننده بزنید. 

نجات پوست خشک صورت با 3 ماسک معجزه گر عسل!

۳. ماسک عسل و ماست با آووکادو | نجات پوست های خشک پوسته پوسته شده 

ماست پوست را علاوه بر این که لایه برداری می کند، کمک می کند تا مرطوب بودن خود را نیز حفظ نماید. یک نیمه از آووکادو را با پشت قاشق خوب نرم و‌پوره کنید و داخل ۳ قاشق غذاخوری ماست حل نمایید. حالا ۲ قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کرده و پوستتان را با آن ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی پوست باقی بماند و بعد با آب ولرم رو به خنک شستشو دهید. 

 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.