۲۴۱۴۸۲
۸۱
۸۱

نوک بینی تیز یا گرد مساله این است!

بی شک اطلاع دارید که افراد به دلایل مختلف برای جراحی بینی اقدام می‌کنند و با اینکه اهداف اولیه رفع ایرادات مهم ظاهری است اما بعد از عمل خیلی روی ظاهر و جذابیت بخش‌های مختلف بینی حساسیت دارند.

بی شک اطلاع دارید که افراد به دلایل مختلف برای جراحی بینی اقدام می‌کنند و با اینکه اهداف اولیه رفع ایرادات مهم ظاهری است اما بعد از عمل خیلی روی ظاهر و جذابیت بخش‌های مختلف بینی حساسیت دارند.

از جمله قسمت‌هایی که حساسیت روی شکل و ظاهرش زیاد است، نوک بینی زیباجوست.

جالب است بدانید با انجام عمل به کمک بهترین جراح بینی در تهران  از نگرانی درباره شکل و ظاهر بینی و ایجاد بینی نوک تیز و نوک گرد تا حد زیادی می توان جلوگیری کرد.

معمولا زیباجویان مخصوصا متقاضی‌های جراحی بینی فانتزی در تهران بین بینی نوک تیز یا بینی نوک گرد شک دارند یا اطلاع ندارند کدوم بیشتر با صورتشان متناسب است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بینی نوک تیز و بینی نوک گرد و کم شدن حساسیت زیاد نسبت به این مسئله تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

کدوم نوک بینی بهتره؟ تیز یا گرد؟

از جایی که فرم بینی‌ها متفاوت است پس امکان تعیین یه ایده‌آل خاص برای همه وجود ندارد و امکان ندارد معیار زیبایی نوک بینی رو با ان شناسایی کرد.

نوک بینی تیز یا گرد مساله این است!پس میتوان گفت بینی نوک تیز و بینی نوک گرد هر دو زیبایی خاص خودشان را دارند و مهم این است که به صورت شما بیاید.

دلیل گرد شدن نوک بینی؟

با توجه به تجربیاتی که جراحان زیبایی حرفه ای دارن اگه بینی شما گوشتی باشد، شاخص‌ترین ویژگی آن داشتن پوست ضخیم و چرب است. همین پوست ضخیم باعث میشه که بعد از انجام عمل و گذشت زمان لازم نوک بینی شما گرد شود.

پس اگه متقاضی جراحی بینی گوشتی در تهران باشید و در نتیجه عمل نوک بینیتون گرد بشه جای تعجب نیست.

از اصلی‌ترین مشخصات و فایده‌های نوک بینی گرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهبود تنفس و از بین رفتن هرگونه مسدود بودن راه هوایی
  • تناسب شکل بینی با بقیه اجزای صورت
  • بالا رفتن اعتماد به نفس به دلیل رفع عیوب و زیباتر شدن شکل بینی
  • استفاده راحت‌تر از عینک
     

نوک بینی تیز یا گرد مساله این است!نوک بینی تیز یا گرد مساله این است!

دلیل تیز شدن نوک بینی ؟

این مشکل معمولا برای افرادی که بینی بزرگ و استخوانی دارند پیش میاید.

از آن جایی که برای اصلاح فرم و ساختار بینی باید تغییرات کم یا زیادی توسط جراح در غضروف و سایر بخش‌های اصلی بینی ایجاد شود، اگر تبحر و توانایی جراح به اندازه کافی نباشد ممکن است با تیز شدن نوک بینی بعد از عمل روبرو بشوید.

پیشگیری از بروز بینی نوک تیز و بینی نوک گرد بعد از عمل؟

اگر بعد از عمل بینی و مشخص شدن کامل نتایج نوک بینی شما بیش از حد گرد یا تیز باشد، برای از بین بردن این مشکل  روش‌های زیر پیشنهاد می شود :

بخیه غضروف بینی

یک روش که پزشک متخصص برای بهبود ظاهر نوک بینی و جلوگیری از نوک بینی گرد انجام میدهد، استفاده از بخیه نوک بینی است.

جراح با استفاده از کم کردن فاصله بین غضروف نوک بینی از طریق بخیه، از گرد  شدن نوک بینی جلوگیری می کند.

کاهش آلار

بسیاری از پزشک‌ها برای جلوگیری از بروز نوک بینی گرد، اقدام به کاهش آلار می‌کنند. معمولا چنین روشی زمانی استفاده می‌شود که ساختمان بینی از نظر دیگر بخش‌ها نیاز به اصلاح ندارد و تنها مشکل، گردی نوک بینی هست. در این شرایط پزشک متخصص اقدام به محدود سازی و کاهش آلار و پوست این ناحیه کرده تا گرد بودن یا تیزی نوک بینی رفع شود.

محدودسازی غضروف بینی

یکی از روش‌هایی که معمولا توسط پزشکان استفاده میشود تا بینی نوک تیز و نوک گرد رو اصلاح کنند، محدود سازی غضروف نوک بینی است. در این روش که نام دیگر آن گره زدن غضروف هم است، پزشک اقدام به محدود سازی غضروف در نوک بینی می‌کند و حالتی مثل گره زدن رو اجرا می‌کند.

در چنین شرایطی میتوان نوک بینی و پهنای آن را کنترل کرد. افراط در این محدودیت هم میتواند باعث تشدید تیز شدن نوک بینی شود.

ایجاد برش سفالیک جهت پیشگیری از بینی نوک تیز و بینی نوک تیز

یکی از حساس‌ترین روش‌هایی که پزشک متخصص برای رفع مشکل بینی نوک تیز و بینی نوک گرد از آن استفاده میکند، برش سفالیک هست.

نوک بینی تیز یا گرد مساله این است!

در این روش برشی در ناحیه غضروف نوک بینی ایجاد مکند تا میزان انحنا را کاهش دهند. در این اقدام معمولا پزشک متخصص میتونه پهنای بینی رو کاهش بده و نوک بینی گرد رو، تبدیل به نوک بینی متعادل کنه. در این روش باید ملاحظاتی رو مد نظر داشت تا نتیجه به بهترین شکل ممکن  نمایان شود.

مقایسه بین بینی نوک تیز و نوک گرد

در انتها باید بگوییم که هیچ کدام از دو مدل بینی نوک تیز یا بینی نوک گرد به تنهایی و در صورت شدید بودن زیبایی لازم رو ندارند.

در نهایت با توجه به مطالبی که گفته شد همانطوری که در همه موارد تعادل و میانه روی لازم است در عمل بینی هم این مورد صدق میکند.

تنها کافی است که جراح انتخابی شما به اندازه کافی سابقه درخشان و موفق داشته باشد و بتواند علاوه بر رفع مشکلات ظاهری و تنفسی شما، سایر بخش‌ها از جمله نوک بینی را طوری شکل دهد که ترکیبی از مدل گرد و تیز ایجاد شود.

البته رعایت نکات توصیه شده جراح بعد از عمل بینی هم اهمیت زیادی دارد پس نباید این موارد را فراموش کرده یا پشت گوش انداخت.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.