۲۴۲۶۴۶
۲۲
۲۲

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

استایل با پافر یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای فصل‌های پاییز و زمستان است. با این حال، بسیاری از افراد با سوالاتی مانند "چه لباسی را با پافر ست کنم؟" "بهترین رنگ برای پافر کدام است؟" و "پافر بلند بهتر است یا کوتاه؟" روبرو می‌شوند.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

استایل با پافر یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای فصل‌های پاییز و زمستان است. با این حال، بسیاری از افراد با سوالاتی مانند "چه لباسی را با پافر ست کنم؟" "بهترین رنگ برای پافر کدام است؟" و "پافر بلند بهتر است یا کوتاه؟" روبرو می‌شوند.

پافر از آن دسته لباس‌هایی است که اگر به درستی با بلوز و شلوار مناسب هماهنگ نشود، ممکن است ظاهر شما را نامرتب جلوه دهد. همچنین، توجه به جزئیاتی مانند کیف، شال گردن، کلاه و کفش در تکمیل این استایل بسیار مهم است. بنابراین، اگر به دنبال داشتن یک استایل شیک با پافر هستید، مطالعه این مقاله از مهفام را از دست ندهید.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

پافر چیست؟

پافر نوعی کاپشن یا پالتو است که ویژگی برجسته آن ظاهر بادی و پف‌دارش می‌باشد. این لباس معمولاً از دو لایه رویه و آستر تشکیل شده و بین این دو لایه با پشم شیشه پر می‌شود. این طراحی به حفظ گرمای بدن از طریق محبوس کردن هوا کمک می‌کند. پافرها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند که شامل موارد زیر هستند:

  • پافر کوتاه و بلند
  • پافر با آستین و بدون آستین
  • پافر کلاه‌دار و بدون کلاه
  • پافر کمردار
  • پافر دورو

استفاده کنید.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

شلوار مناسب برای استایل با پافر

در استایل با پافر، حفظ هماهنگی بین رنگ و مدل پافر با سایر آیتم‌های پوششی اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این استایل، انتخاب شلوار مناسب است. در ادامه به برخی از بهترین انتخاب‌های شلوار زنانه برای ست کردن با پافر اشاره می‌شود.

شلوار جین و پافر

پافر به دلیل غیررسمی بودن، برای استایل‌های اسپرت و کژوال مناسب است، بنابراین شلوار جین انتخابی عالی برای آن به شمار می‌آید. برای این ترکیب هیچ محدودیتی وجود ندارد، اما باید به تناسب رنگی میان پافر و شلوار توجه کرد. مثلاً اگر پافر شما سفید است، شلوار جین به رنگ آبی روشن یا یخی از گزینه‌های بهتر نسبت به رنگ‌های تیره‌تر است.

استایل با پافر و شلوار لگ

شلوار لگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با پافر در استایل‌های روزمره است. این شلوار به دلیل طراحی جذب و ساده، ترکیبی از راحتی و شیک‌پوشی را ارائه می‌دهد. برای زیباتر کردن این استایل، می‌توانید شلوار لگ را با بوت‌های جورابی ست کنید. همچنین اگر پافر شما کوتاه است، استفاده از لگ و چکمه می‌تواند استایلی جسورانه و منحصر به فرد خلق کند.

استایل با پافر و شلوار اسلش یا جاگر

اگر به دنبال یک استایل راحت و کاربردی برای روزمره و پیاده‌روی هستید، شلوارهای اسلش یا جاگر انتخاب مناسبی هستند. مزیت بزرگ این شلوارها کمر کشی آن‌هاست که برای استفاده طولانی‌مدت بیرون از منزل راحتی بیشتری را فراهم می‌کند. برای زیباتر شدن این استایل، شلوار اسلش یا جاگر را با کتانی ست کنید تا یک ترکیب ساده و شیک بسازید.

پافر و شلوارهای مام استایل

شلوارهای مام استایل به تنهایی جذابیت خاصی دارند و ترکیب آن‌ها با پافرهای کوتاه، استایلی دخترانه و شیک ایجاد می‌کند. این استایل برای مهمانی‌های خانوادگی، رفتن به کافه یا رستوران با دوستان یا پارتنر شما انتخابی هوشمندانه است. برای داشتن ظاهری موقرتر، می‌توانید از پلیور یا یقه اسکی زیر پافر استفاده کنید تا ترکیب شما تکمیل شود.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

مناسب‌ترین لباس برای زیر پافر

مهمترین چالش در استایل با پافر انتخاب لباس مناسبی است که باید زیر پافر بپوشید. این امر خصوصاً برای پافر های بدون آستین دارای حساسیت بیشتری است.‌ لباس‌هایی که در زیر بیان می‌کنیم به شما در داشتن یک استایل شیک با پافر کمک می‌کند.

یقه اسکی و پافر

پافر جزء آن دسته از لباس‌هایی است که  اغلب در موقعیت‌های غیر رسمی پوشیده می‌شود. با این وجود شما می‌توانید با استفاده از یقه اسکی زیر پافر، سبک پوششی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که اندکی از سبک اسپرت فاصله گرفته و به سبک کلاسیک نزدیک‌تر شود.

پلیور و استایل با پافر

پلیور از آن لباس‌هایی است که پای ثابت پوششی خانم‌های خوش تیپ در فصل پاییز و زمستان است. اگر شما هم می‌خواهید یک استایل پاییزی و زمستانی همواره شیک، ساده و باوقار داشته باشید، لازم است تا نسبت به خرید چند پلیور با رنگ‌های مختلف اقدام کنید. البته پلیور مشکی و سفید به دلیل آنکه قابلیت ست شدن با انواع لباس پاییزی زنانه را دارند، نسبت به رنگ‌های دیگر مناسب‌تر هستند. اگر پافر شما کوتاه است، پیشنهاد می‌شود تا پلیور شما اندکی بلندتر از پافر باشد.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

پافر و پیراهن‌های دورس

اگر در فصل پاییز که هنوز خیلی سرد نشده، قصد پوشیدن پافر را دارید، می‌توانید به جای بافت یا پلیور ضخیم، از پیراهن‌های دورس استفاده کنید. این پیراهن‌ها به شما استایل دخترانه و اسپرت جذابی می‌بخشند. برای اینکه استایل شما شیک و منظم به نظر برسد، استفاده از بلوز و شلوارهای ست دورس زیر پافر انتخاب مناسبی است.

هودی

هودی یکی دیگر از لباس‌هایی است که می‌توانید زیر پافر، به‌ویژه پافرهای بدون کلاه، بپوشید. هودی لباس گرم و شیک پاییزی و زمستانی است که برای داشتن استایل تینیجری، گزینه مناسبی است.

استایل با پافر و توجه به رنگ

هنگام خرید پافر، تنوع رنگ و مدل‌ها ممکن است شما را سردرگم کند. با این حال، می‌توانید رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و با ست کردن اصولی آیتم‌های پوششی بر اساس رنگ، استایل اسپرت و زیبایی داشته باشید.

استایل با پافر مشکی

رنگ مشکی به دلیل قابلیت هماهنگی با تمامی رنگ‌ها، از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای داشتن استایل ساده با پافر مشکی، بهتر است رنگ‌های زیر آن را سفید، کرم، نود یا بژ انتخاب کنید.

پافر با رنگ‌های خنثی

رنگ‌های خنثی مانند سفید، قهوه‌ای روشن، خاکستری، دودی و طوسی گزینه‌های مناسبی هستند. برای ست کردن با پافرهای رنگ خنثی، بهتر است از رنگ‌های متضاد یا توناژهای تیره‌تر یا کمرنگ‌تر استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر پافر شما شتری است، استفاده از لباس‌هایی با رنگ‌های کرم، نود و قهوه‌ای روشن در زیر آن مناسب است.

پافر با رنگ‌های جیغ

پافرهای رنگی جیغ، هرچند جذاب و نشاط‌آور هستند، نیاز به دقت بیشتری در ست کردن دارند. برای استایل سنگین و موقر با پافر قرمز، لباس‌هایی با رنگ‌های سفید یا مشکی را زیر آن بپوشید. در مقابل، برای جلب توجه و انرژی بیشتر، می‌توانید از رنگ‌های جیغ دیگری مانند نارنجی در زیر پافر قرمز استفاده کنید.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

استایل با پافر و توجه به کیف و کفش

پافر، لباس مخصوص فصول سرد سال است، بنابراین انتخاب کفش مناسب برای این فصول ضروری است.

نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • از کتان‌های تخت با رویه پارچه‌ای که مناسب تابستان هستند، استفاده نکنید. به جای آن، انواع کتان‌های ونس یا کتان‌های لژدار را انتخاب کنید.
  • هنگامی که با پافر شلوار لگ، جین یا شلوار چرم جذب می‌پوشید، به جای کفش‌های کتانی، نیم بوت، پوتین یا چکمه را انتخاب کنید.
  • کیف‌های دستی کوچک و کیف‌های با زرق و برق زیاد با استایل پافر همخوانی ندارند. بهتر است از کوله یا کیف‌های دوشی ساده استفاده کنید.
  • معمولاً رنگ کیف باید با رنگ کفش یا بوت هماهنگ باشد. برای استایل با پافر، بهتر است رنگ کیف را با رنگ شلوار هماهنگ کنید تا تضاد رنگی مطلوب ایجاد شود.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

توجه به اکسسوری در استایل با پافر

اکسسوری ها اگرچه آیتم‌های کوچکی در هر سبک پوششی محسوب می‌شوند اما انتخاب صحیح در مورد طرح، مدل و رنگ بندی اکسسوری‌ها تاثیر فوق العاده‌ای بر زیبایی پوشش شما خواهد گذاشت.

در استایل با پافر همواره نکات زیر را در مورد انتخاب اکسسوری‌های مناسب رعایت کنید.

زیورآلات با پافر

پافر یک کاپشن پفی و بادی فرم است. بنابراین برای ایجاد تضاد از اکسسوری‌هایی که ظریف‌تر هستند، مثل زنجیر و دستبندهای نازک یا مدل‌های مهره‌ای ظریف استفاده کنید.

کلاه و ست کردن آن با پافر

یکی از جذابیت‌های استایل زمستانه، بهره‌گیری از کلاه مناسب است. می‌توانید کلاه خود را با کیف ست کرده و از  کیف‌های بافت بهره بگیرید.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

استایل با پافر و انتخاب عینک آفتابی مناسب

عینک دودی از دیگر اکسسوری‌هایی است که خصوصاً در زمستان به دلیل بارش برف و اشعه‌های ناشی از انعکاس آن ضرورت دارد. رنگ شیشه عینک بهتر است متناسب با رنگ پافر باشد. مثلاً اگر پافر شما رنگ شتری یا قهوه‌ای دارد، استفاده از عینک‌هایی با شیشه زرد یا اگر پافر شما قرمز و نارنجی است بهره‌گیری از عینک‌هایی با همین رنگ شیشه جلوه زیباتری دارد. با این وجود اگر می‌خواهید در استایل با پافر، تیپ ساده‌ای داشته باشید، پس به سراغ عینک‌های مشکی با فریم مستطیل بروید.

نکته هایی برای ایجاد یک استایل شیک با پافر در پاییز و زمستان!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.