۲۲۵۴۴۹
۱۳۲۹
۱۳۲۹

سقط با قرص سایتوتک، همسرم دچار خونریزی شده

همسر بنده بعد از ۲۰ هفته بارداری بدون علت، دچار سقط جنین شدند، بعد از سقط بقایای جنین باقی ماند.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: جواب خواهشا فوری
سلام. ببخشید همسر بنده بعد از ۲۰ هفته بارداری متاسفانه بدون علت دچار سقط جنین شدند بعد سقط بقایای جنین کمتر از یک انگشت ماند دکتر قرص داد که حدود۱۰ قرص مصرف کردند بعد از سونوگرافی باز کمتر از یک انگشت بقایامانده بود که دکتر یک قرص زیر زبانی دادند فکر میکنم اسمش سایتوتک بود که بعداز یک ماه ازسقط گذشته بود مصرف کردند الان ۳روز از مصرف قرص میگذرد وهمسرم دچار خونریزی شدید شده است لطفا کمک کنید وراهکار بدهید خیلی ممنون
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز این خونریزی و لکه بینی بعد از این که سقط به طور کامل اتفاق افتاد و محصولات حاملگی رفع شد، معمولا تا ده روز ادامه دارد. بعد از آن درد باید تمام شود و خونریزی هم رو به کم شدن باشد. اگر خونریزی بیشتر از ده روز ادامه پیدا کرد و دل درد و لخته هم وجود داشت، باید از نظر باقی ماندن جفت و محصولات حاملگی یک سونوگرافی انجام دهید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.