۲۳۸۵۲۴
۴۶۰۰
۴۶۰۰

رفتار درست در مواجه شدن با قهر کردن مردان چیست؟

بله، قطعاً این اتفاق برای بسیاری از ما پیش آمده است. سکوت ممکن است در برخی مواقع نتیجه‌ای از عدم توانایی یا عدم آمادگی برای صحبت کردن باشد، اما در برخی مواقع ممکن است به عنوان یک دلیل به خوبی مدنظر قرار نگیرد. ارتباط با دیگران و صحبت کردن با آنها می‌تواند کمک کند تا بهتر درک شوید چرا این احساسات رخ می‌دهند و چگونه می‌توانید بهتر ارتباط برقرار کنید.

 رفتار درست در مواجه شدن با قهر کردن مردان چیست؟به فرد مورد نظرتان زمان بدهید:

 مردها نیز گاهی لارم دارند که تنها باشند و فکر کنند. به آن ها زمان بدهید تا آرام شود. همچنین سکوت و ترک موقعیت می تواند از عکس العمل های احتمالی و اشتباه جلوگیری کند. پس از گذشت زمان مورد نظر می توانید با او حرف بزنید.

 رفتار درست در مواجه شدن با قهر کردن مردان چیست؟

آن ها را درک کنید:

 در این گونه مواقع بهتر است احساس و موقعیت ان ها را درک کنیم. و مردها را مورد تمسخر قرار ندهیم. ممکن است از نظر ما این قهر مسخره بیاد ولی برای آن شخص مسئله ی مهمی بوده است که باعث رنجشش شده است. و طبیعتا او نیز از شما انتظار دارد که احساسش پذیرفته شود و درک شود.

 رفتار درست در مواجه شدن با قهر کردن مردان چیست؟

منعطف و آرام باشید:

هنگامی که شوهرتان از دلیل قهرکردنش به شما میگوید و شاید یک رفتار شما را زیر سوال می برد، بهتر است حالت تدافعی نداشته باشیم و سعی کنیم از دید او به مسائل نگاه کنیم. آرام بودن سخت است ولی کاری که یک زن عاقل و بالغ انجام می دهد منتظر ماندن تا زمانی است که وضعیت آرام می شود.

 رفتار درست در مواجه شدن با قهر کردن مردان چیست؟

قلق شوهرتان را بدانید:

 توصیه هایی که راجع به روابط می‌شود، چیزی نیست که در همه افراد صدق کند. و باتوجه به شخصیت و روابط ممکن است متفاوت باشد. اگر از چیزی نتیجه گرفتید، به همان ادامه دهید؛ اگر چنین نبود، چیز دیگری را امتحان کنید. صحبت روش بسیار خوبی است که البته برخی روشهای دیگری را ترجیح می‌دهند. برخی از افراد به خصوص مردان درونگرا ترجیح میدهند وقتی از موضوعی ناراحت یا عصبانی هستند کمی تنها باشند و از همسرشان فاصله بگیرند تا آرام شوند و ناراحتیشان فروکش کند.

 رفتار درست در مواجه شدن با قهر کردن مردان چیست؟

ویژگی های مثبت شوهرتان را ببینید:

وقتی شوهرتان زیاد قهر میکند و زود ناراحت میشود، طبیعتا یکی از افکاری که به ذهن شما در مورد او خطور میکند این است که شوهرتان بیش از حد حساس است. اگرچه این تفکر تا حدی میتواند درست باشد. اما لازم است به این نکته توجه داشته باشید که هیچکس کامل و بدون نقص نیست و مسلما هر فردی در کنار ویژگی های مثبت شخصیتی، نقاط منفی نیز دارد. پس به جای اینکه بر صفت قهرو بودن و حساس بودن شوهرتان تمرکز کنید، سعی کنید ویژگی های مثبت و دوست داشتنی او را بیشتر مرور کنید و از افکار منفی فاصله بگیرید.

 رفتار درست در مواجه شدن با قهر کردن مردان چیست؟

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.