۲۴۲۳۹۰
۱۰۴
۱۰۴

با رعایت این ترفندها باکلاس دلبری کنید

دلبری کردن هم آدابی دارد که هر کسی نمی‌داند. اگر می‌خواهید بدانید چطور با کلاس دلبری کنید این مقاله را بخوانید.

با رعایت این ترفندها باکلاس دلبری کنید

دلربایی و دلبری همیشه مستقیم و سرراست نیست. درحقیقت، اغلب اوقات هنری ظریف است.

درک این دلربایی نیز مهارت خاص می‌خواهد. ما در این مقاله 8روش زنان باکلاس در دلربایی را با شما در میان می‌گذاریم شاید نیاز داشتید استفاده کنید.  

1.هنر تماس چشمی

می‌گویند که چشم‌ها پنجره‌ای به درون هستند. پس حتما در برقراری تماس مستقیم چشمی قدرت خاصی وجود دارد. تماس چشمی صمیمانه و مستقیم است و می‌تواند ضربان قلب را بالا ببرد. اما بین تماس چشمی شدید و خیرگی معذب‌کننده خط باریکی هست. ترفندش آن است که تماس چشمی را ظریف و دوستانه نگه دارید و در نگاهتان چاشنی رمز و راز باشد. تماس‌ چشمی ظریف که تکرار شود، می‌تواند علایق شما را نشان دهد. اما یادتان باشد، این تماس چشمی باید کوتاه بماند. فقط به قدری باشد که علاقه شما را نشان دهد.

2.قدرت تعریف‌های اصیل

زنان باکلاس در تعریف کردن اغراق و غلو نمی‌کنند. در تعریف کردن پا را از دایره ادب و کلاس بیرون نمی‌گذارند. اگر تعریفی می‌کنند از صمیم قلب و اصیل است و به دل طرف مقابل می‌نشیند. مثلا، اگر در مهمانی هستند و مردی را می‌بینند که آنقدر بلند می‌خندد که صدای موزیک به سختی شنیده می‌شود، مستقیم به او نمی‌گویند : «چه خنده‌های زیبایی!» بلکه می‌گویند: «خنده‌های شما واقعا مسری است و باعث شده این مهمانی لذتبخش‌تر شود.»

3.قدرت زبان بدن

خم شدن بدن به سمت کسی که دارد صحبت می‌کند، تکرار آینه‌ای زبان بدن او و حفظ زبان بدن گشوده، همگی نشان‌دهنده علاقه‌مندی است. این نشانه‌های ظریف می‌توانند حس صمیمیت ایجاد کنند و نشان دهند که شما به مکالمه علاقه‌مند هستید. زبان بدن بخش ضروری ارتباط است و زمانیکه به درستی استفاده شوند، حقیقتا شیوه‌ای هنرمندانه برای دلبری هستند.

یادتان باشد که توازن را رعایت کنید. نباید زیادی به سمت طرف خم شوید زیرا فضای شخصی او را تهدید می‌کند و نباید زیاد زبان بدن او را تکرار کنید، زیرا معذب می‌شود.

4.اهمیت گوش دادن

جذاب‌تر از این موقعیت که کسی به حرف‌هایمان گوش بدهد، وجود ندارد. گوش دادن هنر است و یکی از ابعاد کم‌تر تحسین‌شده دلبری است. اگر دارد حرف می‌زند، بدون آنکه منتظر باشید نوبت‌ حرف‌ زدن‌تان برسید، شنونده حرفهایش باشید. این کار شما به این معنی است که برای افکار و عقاید او ارزش قائل هستید و دوست دارید که درباره او بیش‌تر بدانید. از او سوال‌های پیگیری بپرسید، همدلی نشان دهید و تمام توجه‌تان را به او بدهید. 


بیشتر بخوانید: چه کنم فرزندم حرفم را گوش کند؟ 


با رعایت این ترفندها باکلاس دلبری کنید

5.هنر زیادی در دسترس نبودن

در دنیای دلبری، همیشه در دسترس بودن ضد ماست. قدری رمز و راز در تحریک علاقه افراد نقش دارد. به شما توصیه نمی‌شود که وارد بازی‌های روانی شوید. حقیقتا وقتی کار دارید در دسترس نباشید. نباید طوری رفتار کنید که طرف فکر کند هرگز نمی‌تواند شما را به دست آورد. اما همیشه هم لازم نیست که در دسترس باشید.

وقتی مشغله دارید، به گوشی‌تان نچسبید که بخواهد آنی پاسخ بدهید. برنامه‌های شخصی خودتان را داشته باشید و نسبت به برنامه‌های شخصتی‌تان هیجان داشته باشید. به آن‌ها نشان دهید که زندگی خارج از تعاملات با آن‌ها نیز در جریان است.

7.قدرت شوخ‌طبعی

جوک خنده‌دار، نظر ظریف و هوشمندانه یا تعریف داستان خنده‌دار، هر چیزی که فرد مقابل را به خنده وادار کند، باعث می‌شود که در ذهنش بمانید. شوخ‌طبعی پیوندی ایجاد می‌کند که اگر صادقانه بگوییم، با هیچ چیز دیگری در ایجاد جذابیت برابری نمی‌کند.

مطالعه‌ای که در رشته روان‌شناسی فرگشتی انجام شده است نشان می‌دهد شوخ‌طبعی نکته کلیدی در جذابیت، به خصوص بر زنان، است. این تحقیق نشان می‌دهد که افراد شوخ‌طبع اغلب از سمت دیگران جذاب‌تر، به لحاظ اجتماعی توانمندتر و همینطور باهوش‌تر ادراک می‌شوند.

7.اهمیت خود بودن

در نهایت، جذاب‌ترین چیز آن است که خودتان باشید. اصالت درخشان‌تر از هر نوع تکنیک دلبری است که می‌توانید بیاموزید. اگر بخواهید شخص دیگری باشید یا نقاب به چهره بزنید، مردم اغلب می‌فهمند. هیچ‌چیزی نمی‌تواند بیش‌تر از فقدان صداقت، جذابیت شما را نابود کند. علایق‌تان را به اشتراک بگذارید، درباره اشتیاق‌هایتان حرف بزنید و خصیصه‌های کوچک منفی‌تان را رو کنید. بگذارید دیگران شما را تمام و کمال ببینند.

سخن آخر

قرار نیست که آدم نادرست و غلط را جذب کنید. هدف جذب فرد درست رابطه است. اگر او شما را همان‌گونه که هستید نمی‌پسندد، فرد درست شما نیست. پس نقاب نزنید و خودتان باشید. البته اگر خصایل منفی دارید آن‌ها را مرور کنید و سعی در حل و فصل‌شان کنید.

 

منبع: راهنماتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.