۲۴۲۳۹۲
۴۱
۴۱

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

احیای سرد برای افرادی که دارای موهای مواج یا فر هستند، ایده‌آل است، چون می‌تواند این موها را کمی صاف کند و بهتر از آن، هیچ آسیبی به موها وارد نمی‌کند.

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

احیای سرد برای افرادی که دارای موهای مواج یا فر هستند، ایده‌آل است، چون می‌تواند این موها را کمی صاف کند و بهتر از آن، هیچ آسیبی به موها وارد نمی‌کند.

در این مقاله می‌خوانید: 

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

احیای سرد چیست؟ 

احیای سرد یکی از روش‌هایی است که برای افرادی با موهای خشک و وز، موهبت به شمار می‌رود، اما این زیبایی، بهایی دارد. بله! شما موهایی ابریشمی پیدا می‌کنید، اما در این روند کمی به موها آسیب می‌رسد. با این حال، این بهایی است که به احتمال زیاد شما هم مانند بقیه مردم از پرداخت آن خوشحال خواهید شد چون نتیجه نهایی که از احیای سرد به دست می‌آورید، اغلب همیشه عالی است.

ترمیم احیای سرد برای افرادی که دارای موهای مواج یا فر هستند، ایده‌آل است، چون می‌تواند این موها را کمی صاف کند و بهتر از آن، هیچ آسیبی به موها وارد نمی‌کند. این روش، موها را از داخل تقویت می‌کند. حدود 2 ساعت طول می‌کشد تا این درمان کامل شود. بافت مواج موهای طبیعی را افزایش می‌دهد و در واقع هدف آن برگرداندن موهای شما به حالت طبیعی است.

با این حال اگر موهایتان به شدت آسیب دیده، انتظار معجزه نداشته باشید. 

بیشتر بخوانید: کاربرد مزوتراپی مو چیست؟

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

احیای سرد چه می کند؟

احیای سرد با بوتاکس با ترمیم سطح مولکولی به درمان موهای آسیب‌دیده از رنگ و دکلره، خشکی و کم‌آبی موها و بازگرداندن زندگی به آن‌ها کمک می‌کند. 

مزایای درمان احیای سرد مو چیست؟

مزایای درمان احیای سرد مو عبارتند از: 

  • ترمیم مو در سطح مولکولی
  • درخشندگی و ابریشمی شدن موها
  • ترمیم موها و درمان شکنندگی آن‌ها
  • انعطاف‌پذیری موها
  • تقویت موها
  • زمان کمتر برای حالت دادن به موها 
  • کاهش زمان خشک شدن موها 
  • ترمیم موخوره
  • حفظ فر طبیعی موها
  • مناسب برای موهای بسیار آسیب‌دیده

توصیه می‌شود درمان را هر ۲ هفته یک بار، ۲ تا ۴ بار تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه کاشت مو به روش dhi چقدر است؟

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

قیمت احیای سرد مو

قیمت احیای سرد به عوامل مختلف از جمله اندازه موها و مدت زمان احیای سرد، بستگی دارد. 

احیای سرد چقدر موثر است؟ 

به دلیل دریافت تغذیه فردی، سطح هورمونی، درمان‌های قبلی مو، دکلره یا رنگ کردن موها و استفاده از محصولات مراقبت از مو، میزان تاثیرگذاری این روش می‌تواند در افراد، متفاوت باشد. متاسفانه، نتایج را نمی توان به صورت صد در صد پیش‌بینی کرد. درمان‌های مو نیز مانند سایر روش‌های زیبایی روی همه افراد، یکسان اثر نمی‌کند.

احیای سرد با بوتاکس مو چیست؟

روش احیای سرد، یک روش مدرن برای تقویت و ترمیم تارهای مو است. این روش به عنوان بوتاکس سرد نیز شناخته می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که فرهای خود را به ظاهری سالم و مرتب برگردانید و آنها را قوی‌تر و براق‌تر کنید. بوتاکس سرد مبتنی بر استفاده از محصولی خاص، حاوی انواع مواد مغذی است که بر روی مو اعمال می‌شود و تاثیری مثبتی بر روی آن‌ها می‌گذارد. بر خلاف بوتاکس سنتی، این روش حاوی ترکیبات سمی نیست و شامل تزریق نمی‌شود که این ویژگی، آن را ایمن‌تر می‌سازد. 

بیشتر بخوانید: مزوتراپی مو برای ریزش موی ارثی

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

تفاوت بین بوتاکس سرد و بوتاکس گرم

تفاوت بوتاکس سرد و بوتاکس گرم در نحوه قرار گرفتن مو و ابزارهایی است که برای آن‌ها استفاده می‌شود. بوتاکس گرم با استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار یا اتوی مو انجام می‌شود که فعال کردن اجزای محصول و نفوذ آن‌ها به ساختار مو مورد نیاز است. اثر حرارتی باعث باز شدن کوتیکول مو و نفوذ بهتر مواد مغذی به مو می‌شود. بر خلاف بوتاکس گرم، ترمیم یا احیای موی سرد نیازی به استفاده از ابزارهای حرارتی ندارد. بلکه یک محصول ویژه حاوی مواد مغذی مختلف روی موها اعمال می‌شود و بلافاصله شروع به اثرگذاری می‌کند.

بوتاکس گرم اغلب برای موها آسیب‌زا است، چون دمای بالا می‌تواند بر ساختار و وضعیت مو تاثیر منفی بگذارد. اما بوتاکس سرد به فر و پوست سر آسیبی نمی‌رساند که همین ویژگی آن را به روشی ایمن‌تر برای مراقبت از مو تبدیل می‌کند.

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

مزایای اصلی احیای سرد

مزایای این روش عبارتند از: 

  • بازسازی و احیای موهای آسیب دیده
  • تقویت و انعطاف‌پذیرتر کردن موها 
  • افزایش حجم، اضافه کردن درخشش و سلامت به موها
  • بهبود وضعیت پوست سر و تقویت فولیکول‌های مو
  • کاهش ریزش مو

این درمان زیبایی، اثر محافظتی نیز دارد و اجازه می‌دهد تا یک لایه محافظ روی سطح هر مو ایجاد شود و از آسیب به مو توسط عوامل خارجی مانند اشعه ماوراء بنفش، باد، هوای خشک و غیره جلوگیری می‌کند. این روش بجز واکنش‌های عدم تحمل فردی، هیچ منع مصرفی ندارد و برای هر نوع مو از جمله موهای رنگ شده نیز قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس مو چیست و هزینه آن چقدر است؟

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

روش احیای سرد در آرایشگاه چگونه است؟

درمان بوتاکس سرد برای موها حدود 90 دقیقه طول می‌کشد و در چند مرحله انجام می‌شود:

  • اولین قدم، پاکسازی موها است. آرایشگر از شامپوی پاک‌کننده عمیق استفاده می‌کند تا ناخالصی‌ها را حذف و موها را برای درمان بیشتر آماده کند.
  • سپس موها را با یک حوله نرم و گاهی اوقات با سشوار خشک می‌کند. 
  • پس از این مرحله، اشباع مو با ویتامین‌ها و مواد مغذی آغاز می‌شود که در آن از محصولات مخصوص برای موها استفاده می‌کنند که حاوی مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم برای سلامت موها است. این محصولات، موها را از داخل تغذیه و قسمت‌های آسیب دیده آن را ترمیم می‌کنند. 
  • آخرین مرحله بوتاکس سرد، اصلاح نتیجه است. پس از اعمال بوتاکس روی مو، باید آن را با مواد مخصوص، ثابت کرد. نتیجه نهایی، موهایی نرم و درخشنده است. 
  • پس از اتمام همه مراحل، موها شسته و طبق معمول حالت داده می‌شوند.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

مدت زمان تاثیر و ماندگاری احیای سرد

مدت زمانی که طول می‌کشد احیای سرد، اثر کند به عوامل زیادی بستگی دارد که شامل وضعیت اولیه مو، کیفیت محصول انتخاب شده و حرفه‌ای بودن شخصی است که احیای سرد را انجام می‌دهد. اگر چه هزینه مواد احیای سرد، عامل تعیین‌کننده کیفیت آن‌ها نیست، اما محصولات ارزان قیمت نتیجه مورد انتظار را نشان نمی‌دهند.

برای اینکه مواد احیای سرد (بوتاکس سرد) برای مدت طولانی باقی بماند، باید 3 تا 4 دوره آن را انجام دهید. سپس مو برای بیش از سه تا 4 ماه عالی به نظر می‌رسد و صاف، درخشنده و سلامت می‌ماند.

احیای سرد، زیبایی و تقویت موها در کنار یکدیگر

خلاصه

احیای سرد، با ترمیم سطح مولکولی به درمان موهای آسیب‌دیده از رنگ و دکلره، خشکی و کم‌آبی موها و بازگرداندن زندگی به آن‌ها کمک می‌کند. افزایش حجم، اضافه کردن درخشش و سلامت به موها، کاهش ریزش مو و بهبود وضعیت پوست سر و تقویت فولیکول‌های مو از مزایای احیای سرد مو به شمار می‌رود.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

منبع: haircarepro

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.