۲۴۳۵۶۲
۳۶
۳۶

هفتمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

هفتمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی با هدف معرفی توانمندی‌های تولیدی صنعت اسباب بازی کشور و در راستای حمایت از توان داخلی و رونق کسب و کار در مرکز نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

هفتمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


کامبیزآقائی که مدیریت این نمایشگاه را بر عهده دارد با بیان اینکه نمایشگاه‌ها نقطه تلاقی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات هستند، یادآور شد: «نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی بر آن است تا با خلق فرصت‌های سرمایه گذاری، محصول باکیفیت و منطبق بر نیاز کودکان و نوجوانان و همچنین متناسب با ذائقه ایرانی را به بهترین شکل ممکن به مصرف کننده معرفی نماید.»

آقایی با اشاره به اینکه بازی و اسباب‌بازی تنها برای تفریح و سرگرمی نیست بلکه کارکرد عمیق تربیتی و آموزشی نیز دارد اظهار کرد: «این عرصه، همچنین فرصت بی‌بدیلی برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی و افرادی است که در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان کار می‌کنند.

اکنون سهم این تجارت در دنیا بعد از مواد مخدر و تسلیحات، سوم است که نشان از پتانسیل بالای آن دارد. به دلیل بازار بزرگ داخلی و پیرامونی می‌توانیم سرمایه‌گذاری‌های مهمی در این حوزه داشته باشیم. این صنعت نیازمند خلاقیت و نوآوری است. امید است از این مسیر هم به اقتصاد جان بدهیم و هم جریان یادگیری را تعمیق کنیم.»

هفتمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی، با حضور پیشگامان تولید در صنعت اسباب‌بازی و بازی‌های فکری کشور، از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۳، با شعار"به وقت بازی" در مرکز نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران، برگزار می‌شود.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • گوناگون
  • مطالب مرتبط

برای ارسال نظر کلیک کنید

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.