2887
کد: 162171
03 دی 1396 - 09:34
تقریبا دو ماه میشه آ یو دی گذاشتم ولی همش خونریزی دارم، لطفا راهنمایی کنید.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام من تقریبا دو ماه میشه آ یو دی گذاشتم ولی همش خونریزی دارم قرص یاز دارم میخورم هفته اول پس از مصرف قطع شد ولی مجددا دوباره خونریزی دارم قرص هم سر وقت استفاده میکنم لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز اگر پس از گذاشتن آی یو دی دچاره لکه بینی شده اید یا محل ای یو دی نامناسب است و یا اینکه مبتلا به عفونت لگنی هستید و همچنین باید احتمال بارداری خارج رحم را در شما رد کرد.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
17:41 - 1398/09/25
0
۲ماه ای یو دیی گذاشتم یک هفته پاک یک هفته پریدم خسته شدم دکتر رفتم میگه. دستگاه جابه جا نشده الانم پریودیم تبدیل به خونریزی شده چه کار کنم از چیه
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: