71
کد: 225044
24 شهريور 1399 - 14:24
مدتیه که موهای زائد روی چونه، پشت لب و کشاله رانم زیاد شده. دکترم گفتن فیناستراید مصرف کن.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام وقت بخیر من مدتیه که موهای زائد روی چونه پشت لب و کشاله رانم زیاد شده حدود یکسال پیش دکتر زنان مراجعه کروم طبق ازمایش و سونو کیست نداشتم ولی دکترم گفتن میزان هورمون مردانه لب مرز هست به من گفتن قرص فیناستراید مصرف کن گفتن تا زمانی که ازدواج نکردی این قرصو مداوم مصرف کن هم هورمون تنطیم میکنه هم برای شادابی پوست و موهات خوبه راستش من با خوندن عوارضش ترسیدم که مصرف کنم الان که میبینم موهای یکم بیشتر شده ب نطدتون اگه من حدود سه تا ۶ ماه این قرصو مصرف کنم برای تنظیم هورمون خطری داره برام؟؟اگه این طور هست ب نظرتون ی قرص بی خطر برای تنظیم و کاهش هورمون مردانه چی پیشنهاد میدید.پیشاپیش هم ممنونم از راهنماییتون
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز نیاز به آزمایش است و بر حسب جواب آن برای درمان تصمیم گرفته میشود. ممکن است اختلال هورمونی مطرح باشد و یا تغییرات ارثی و ژنتیک باشد. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: