۲۴۱۰۵۸
۶۱۵
۶۱۵

آموزش فشرده آیلتس ۱ تا ۴ ماه

آیا می دانید آزمون آیلتس چیست و چه اهمیتی دارد؟ در رابطه با دوره های فشرده آموزش این آزمون چیزی شنیده اید؟ هم اکنون افراد زیادی علاقمند به ادامه تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان هستند. بدون شک، لازمه اول یادگیری زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر و بین المللی زبان یعنی آیلتس است.

آیا می دانید آزمون آیلتس چیست و چه اهمیتی دارد؟ در رابطه با دوره های فشرده آموزش این آزمون چیزی شنیده اید؟ هم اکنون افراد زیادی علاقمند به ادامه تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان هستند. بدون شک، لازمه اول یادگیری زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر و بین المللی زبان یعنی آیلتس است.

شاید اکثر شما تا حدودی بتوانید زبان انگلیسی را به خوبی صحبت کنید؟ اما یادگیری این زبان همچون زبان مادری اهمیت دارد. از این رو توصیه می شود تا به دنبال بهترین مراکز برگزاری دوره های آیلتس باشید.

آیا می دانید که سالانه افراد زیادی با شرکت در این دوره های آموزشی توانسته اند در آزمون های آیلتس بالاترین نمره را دریافت کنند؟ قطعاً شما هم نمی خواهید مدت زمان بسیار زیادی را برای گذراندن دوره های آموزشی بگذرانید. آیا می دانید کدام یک از مراکز آموزشی و کدام یک از اساتید با برگزاری دوره های آیلتس بیشترین بازدهی را داشته اند.

آموزش فشرده آیلتس ۱ تا ۴ ماه

انواع مدرک آیلتس

آزمون آیلتس به عنوان یکی از آزمون های بین المللی معتبر برای سنجش زبان انگلیسی برگزار می شود. بدون شک شما هم دوست دارید برای ادامه تحصیل یا کار به کشورهای انگلیسی زبان با شرایط اقتصادی مناسب مهاجرت کنید.

آیا بدون یادگیری زبان انگلیسی می توانید شرایط خوبی را در کشورهای انگلیسی زبان برای خود فراهم سازید؟ قطعاً برای تحصیل و فعالیت های کاری یادگیری زبان انگلیسی جزو ضروریات شما خواهد بود. هم اکنون سه نوع مدرک آیلتس در جهان برگزار می شود که تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

آزمون آیلتس آکادمیک

یکی از آزمون های آیلتس آزمون آکادمی و مدرک آکادمیک است. همانطور که از مفهوم آکادمیک پیداست، این نوع مدرک برای افرادی مناسب خواهد بود که می خواهند در فعالیت های آموزشی زبان انگلیسی شرکت کنند. حتی شما افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها یا موسسات علمی انگلیسی زبان دارید، می توانید مدرک آکادمیک داشته باشید. فرقی نمی کند که رشته تحصیلی یا مقطع تحصیلی شما چه چیزی است، در هر صورت برای تحصیل یا مراکز آموزشی مدرک آیلتس آکادمیک مورد نیاز خواهد بود.

آیلتس جنرال

بسیاری از افراد قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند؛ اما هیچ نیازی به ادامه تحصیل یا ورود به دانشگاه ها یا مراکز علمی را نخواهند داشت. این دسته از افراد برای نیازهای روزمره خود در محیط های مختلف باید زبان انگلیسی را نه چندان تخصصی؛ اما در حد برقراری ارتباط بلد باشند. البته اگر کودکان و نوجوانان شما قصد ادامه تحصیل در مدارس انگلیسی زبان دارند، باید مدرک آیلتس جنرال بگیرند. کودکان و نوجوانان برای آموزش در مدارس انگلیسی نیاز به مدرک آکادمیک ندارند، بلکه تنها آیلتس جنرال برای آنها کافی است.

آیلتس لایف اسکیلز

یکی دیگر از آزمون ها و مدرک های آیلتس شامل آیلتس لایف اسکیلز است که کاربرد کمتری دارد. شما افرادی که تنها قصد مهاجرت و گرفتن ویزا دارید، می توانید در آزمون آیلتس لایف اسکیلز شرکت کنید. برخلاف دو آزمون آکادمیک و جنرال در آزمون لایف اسکیلز به مهارت های نوشتن و خواندن شما تمرکز نمی شود. این آزمون تنها شامل گفتگو و شنیدن است و همانند دو آزمون دیگر بین ۱ تا ۹ به آزمون نمره نمی دهند.

آموزش فشرده آیلتس ۱ تا ۴ ماه

آموزش فشرده آیلتس با متد استاد مسجدی

یکی از نکات مهمی که بسیاری از شما عزیزان جهت شرکت در دوره های آیلتس به آن توجه می کنید، تخصص و توانایی مدرس است. قطعاً مراکز آموزشی بسیار زیادی هم اکنون دوره های آیلتس را برگزار می کنند. بیشتر کاربران به دنبال مراکز آموزشی هستند که کیفیت آموزشی آنها بسیار بالا باشد. در این مجموعه آموزشی شما در کلاس های آموزش فشرده آیلتس ۱ تا ۴ ماهه استاد مسجدی شرکت می کنید.

استاد مسجدی یکی از معتبرترین اساتید گزار کننده های دوره های فشرده آیلتس در کشور است. قطعاً افراد زیادی دوست دارند تا در این دوره های آموزشی باکیفیت این موسسه با بازدهی بالا شرکت کنند. به طور کلی یک مدرس با تجربه و توانمند باید ویژگی هایی داشته باشد. حال کلاس های استاد مسجدی نیز با تمامی این ویژگی ها و در یک فضای آموزشی پربازده با سطح یادگیری بالا برگزار می شود. برخی از ویژگی های یک مدرس آیلتس شامل موارد زیر است:

شخصی که دوره های آیلتس برگزار می کند باید خود تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشد. دانش زبان انگلیسی بسیار قوی و حرفه ای از ضروریات مدرسان دوره های آیلتس خواهد بود.

بهترین اساتید مدرس زبان انگلیسی همچون مدرسین موسسه استاد مسجدی باید سابقه بسیار زیادی در زمینه تدریس زبان انگلیسی داشته باشند. برگزاری بهترین کلاس آنلاین آیلتس کار بسیار تخصصی است و صورت داشتن تخصص قطعاً اساتید با توانایی بیشتر و قوی تر تدریس می کنند.

مدرسان دوره های آیلتس باید در رابطه با ساختار و تمامی جزئیات آزمون آیلتس اطلاع داشته باشند. قطعاً در حین برگزاری دوره های آموزشی بسیاری از شرکت کنندگان در این دوره ها سوالاتی در رابطه با چگونگی برگزاری آزمون و جزئیات آن می پرسند. پس شما مدرسین عزیز باید در رابطه با صفر تا صد برگزاری آزمون های آیلتس و این مدرک معتبر بین المللی اطلاعاتی داشته باشید.

بهترین اساتید برگزار کننده دوره های آیلتس خود حداقل یک بار در این آزمون شرکت کرده اند. این افراد به دلیل قدرت زبانی بسیار بالا به راحتی می توانند در این آزمون ها نمره بالایی کسب کنند.

آموزش فشرده آیلتس ۱ تا ۴ ماه

آموزشگاه زبان در رشت

هم اکنون بهترین آموزشگاه زبان در رشت، دوره های آموزشی مدرک آیلتس را از پایه تا آمادگی آزمون برگزار می کند. انتخاب مکانی که در آن تدریس می شود، اعتبار آن مجموعه و سطح دانش مدرسان قطعاً برای کاربران اهمیت دارد. البته طی چند سال اخیر دوره های برگزاری آمادگی آیلتس بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر از قبل برگزار می شود.

در رشت نیز معتبرترین مجموعه ها دوره های آموزشی با کیفیتی را برگزار می کنند. کیفیت محتوای عالی، روش های متد آموزشی، امکانات و تجهیزات پیشرفته و غیره این مجموعه مورد توجه تمامی کاربران قرار دارد. بدون شک، شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی به تمامی این موارد توجه می کنند. حال در این مجموعه دوره های آیلتس از صفر تا صد آموزش داده می شود. بسیاری از افرادی که در دوره های آزمون آیلتس شرکت می کنند، شاید از همان پایه زبان انگلیسی ضعیف باشند.

قطعاً در مراکز آموزشی معتبر و دوره هایی همچون دوره های آموزش فشرده آیلتس با متد استاد مسجدی از پایه تا مادگی آزمون تدریس داده می شود. این مجموعه شناخته شده ترین آموزشگاه برگزاری دوره های آیلتس در رشت است. چه بسا اینکه هزینه های دوره آموزشی آیلتس این مجموعه مقرون به صرفه تر از دیگر مراکز خواهد بود.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

با پیشرفت تکنولوژی دوره های آموزشی آزمون آیلتس نیز به صورت آنلاین برگزار می شود. هم اکنون بهترین مراکز آموزشی زبان انگلیسی برای راحتی کاربران خود به دو روش حضوری و آنلاین دوره برگزار می کنند. قطعاً آموزش آنلاین زبان انگلیسی می تواند برای بسیاری از افراد بهتر باشد.

چرا که دیگر لازم نیست تا برای شرکت در دوره های آموزشی دائماً در رفت و آمد باشید. به راحتی در هر مکانی که حضور دارید، در این دوره های آموزشی آنلاین شرکت می کنید. هم اکنون در بهترین آموزشگاه زبان در رشت جهت شرکت در آزمون آیلتس دوره هایی برگزار می شود.

 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.