۲۴۱۵۹۱
۳۴
۳۴

چجوری از عشقمون عذرخواهی کنیم/راهکارهای معذرت خواهی از پارتنر

بیشتر زوج و افرادی که در رابطه هستند، مدام می پرسند که چگونه یک ناراحتی را از دل عشقمان در بیاوریم؟ یا این که چه کاری انجام دهیم تا او ما را ببخشد. این که فقط یک ببخشید بگویید یا هدایای گران قیمت برای او بخرید، نمی توانید به خوبی این ناراحتی را از دل او در بیاورید. 

چجوری از عشقمون عذرخواهی کنیم/راهکارهای معذرت خواهی از پارتنر

بهترین روش معذرت خواهی از پارتنر یا همسر

بیشتر زوج و افرادی که در رابطه هستند، مدام می پرسند که چگونه یک ناراحتی را از دل عشقمان در بیاوریم؟ یا این که چه کاری انجام دهیم تا او ما را ببخشد. این که فقط یک ببخشید بگویید یا هدایای گران قیمت برای او بخرید، نمی توانید به خوبی این ناراحتی را از دل او در بیاورید. اول از همه باید ناراحتی و پشیمانی خود را نشان داده و مراقب الفاظ و کلماتتان باشید. در ادامه به سه راهکار برای رسیدن به نتایج موثر بعد از عذرخواهی کردن، اشاره شده است. 

چجوری از عشقمون عذرخواهی کنیم/راهکارهای معذرت خواهی از پارتنر

۱. خریدن یک هدیه کوچک برای او

دقت کنید نیازی نیست شما هزینه هایگران قیمت کنید. فقط چیزی را که می دانید همسر یا پارتنر شما با آن خوشحال می شود و دوستش دارد، تهیه کنید و همراه با این هدیه از او معذرت خواهی نمایید. در این حالت شما بهتر مورد عفو و بخشش قرار گرفته و حس خوبی نیز به او خواهید بخشید. 

چجوری از عشقمون عذرخواهی کنیم/راهکارهای معذرت خواهی از پارتنر

۲. برقرار کردن مجدد صمیمیت و محبت

شما باید بتوانید دوباره محبت و صمیمیت را در رابطه خود پررنگ تر کنید. تنها با گفتن الفاظی مثل عزیزم، عشقم و... به راه حل موثر نخواهید رسید. شما باید دوباره با لبخند ملیح و آغوشی باز همسر یا پارتنر خود را بغل کنید. به تفریح رفته یا این که درباره احساسات خود با او صحبت کنید. در کارها به همسرتان کمک کنید یا این که از او نظرش را بخواهید. 

چجوری از عشقمون عذرخواهی کنیم/راهکارهای معذرت خواهی از پارتنر

۳. نوشتن نامه برای عرض پشیمانی

می توانید برای آن که پشیمانی خود را نشان دهید، یک نامه مکتوب بنویسید و در جایی قرار دهید تا به صورت ناگهانی آن را ببیند. پیامک زدن یا ارسال‌ پیام در پیام رسان ها فایده ندارد! بهتر است شیوه سنتی را به کار بگیرید تا اثرات شگفت انگیز آن را در روابط خود مشاهده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.