۲۴۱۳۲۷
۲۰
۲۰

فیلر شقیقه، هر آنچه باید بدانید!

فیلر شقیقه یک روش زیبایی است که طی آن با تزریق پرکننده‌های پوستی می‌توانید شقیقه‌های خود را پرتر و جوان‌تر نشان دهید. روی این مقاله کلیک کنید تا با همه چیز درباره این روش آشنا شوید.

فیلر شقیقه، هر آنچه باید بدانید!

فیلر شقیقه نوعی تزریق زیبایی است که برای کسانی که شقیقه‌های فرورفته دارند استفاده می‌شود. با افزایش سن، چربی و کلاژن موجود در پوست کاهش می‌یابد که باعث می‌شود شقیقه‌های شما توخالی به نظر برسند. تزریق فیلر به شقیقه می‌تواند این حجم از دست رفته را برگرداند.

در این مقاله می‌خوانید:

فیلر شقیقه چیست؟

این یک روش زیبایی است که در آن پرکننده‌های پوستی، اغلب حاوی اسید هیالورونیک، به شقیقه‌های توخالی شما تزریق می‌شوند تا حجم از دسته رفته این ناحیه را پر کنند. اسید هیالورونیک موجود در فیلر، باعث جذب و حفظ رطوبت می‌شود و با افزایش حجم و لیفت شقیقه‌ها، هارمونی کلی صورت را بهبود می‌بخشد و ظاهر شما را جوان می‌کند.


بیشتر بخوانید: لیفت شقیقه با نخ، هر آنچه باید بدانید!


مزایای تزریق فیلر به شقیقه

اولین مزیت تزریق فیلر این است که یک گزینه درمانی کم تهاجمی محسوب می‌شود و به همین دلیل، به دوران ریکاوری طولانی و سختی نیاز ندارد. علاوه بر این، فیلر شقیقه می‌تواند به طور موثر علائم رایج پیری را بدون نیاز به جراحی بهبود ببخشد و همان‌طور که گفتیم، ظاهر افراد را جوان‌تر نشان دهد. سایر مزایای این روش عبارتند از:

  • این روش می‌تواند شخصی سازی شود و هر کس، متناسب با ساختار منحصر به فرد صورت و ترجیحات زیبایی‌شناختی شخصی‌اش درباره میزان و نوع تزریق با پزشک خود مشورت کند.
  • فیلرهای استفاده شده در این روش فرورفتگی‌های موجود در حفره گیجگاهی را پر می‌کنند و به این ترتیب، حجم از دست رفته شقیقه‌ها را به صورت شما بازمی‌گردانند.
  • با افزایش سن ابروهای شما به طور طبیعی دچار افتادگی می‌شوند، اما تزریق بعضی از فیلرها به شقیقه می‌تواند به این ناحیه حجم دهد و به لیفت و بهتر به نظر رسیدن ابروهایتان نیز کمک کند.
  • فیلرها می‌توانند با حجم دادن به ناحیه شقیقه، ساختار کلی صورت شما را بهبود ببخشند و کاری کنند که گونه‌های شما برجسته‌تر دیده شوند.

فیلر شقیقه، هر آنچه باید بدانید!


بیشتر بخوانید: لیفت شقیقه بهتره یا بلفاروپلاستی؟


کاندیدای مناسب فیلر شقیقه

برای تزریق فیلر شقیقه، قبل از هر چیز باید یک وقت مشاوره بگیرید و وضعیت سلامتی فعلی، آلرژی‌ها، بیماری‌های زمینه‌ای و داروهای مصرفی خود را با پزشک‌تان در میان بگذارید. هم‌چنین، در مورد انتظارات خود از نتایج تزریق و مراقبت‌های پس از آن نیز یک صحبت کامل داشته باشید.
به طور کلی، کاندیداهای مناسب برای این روش باید در یک سلامت کلی خوب به سر ببرند و هیچ آلرژی شناخته شده‌ای به مواد استفاده شده در تزریق نیز نداشته باشند. انتظارات واقع بینانه نیز مهم است. در واقع، شما باید بدانید که نتایج این روش بسیار شخصی هستند و پاسخ هر فرد به تزریق می‌تواند متفاوت باشد.

کاندیداهای مناسب برای این روش باید در یک سلامت کلی خوب به سر ببرند.

سن نیز یک فاکتور تاثیرگذار محسوب می‌شود. پزشک شما آناتومی صورت‌تان را ارزیابی می‌کند تا ببیند آیا به بلوغ لازم برای انجام این روش زیبایی رسیده‌اید یا خیر. خاصیت ارتجاعی پوست و ساختار استخوان نیز باید در این بررسی‌ها تحت نظر قرار بگیرند تا در نهایت، پزشک شما تعیین کند آیا کاندیدای خوبی برای تزریق فیلر به شقیقه هستید یا نه.

فیلر شقیقه، هر آنچه باید بدانید!


بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران سال۱۴۰۳/ ۱۴۰۲، راهنمای انتخاب


روش انجام تزریق فیلر شقیقه

برای انجام این روش، ابتدا جراح یا تکنسین او پوست ناحیه شقیقه شما را به طور کامل تمیز می‌کند تا کاملاً بهداشتی باشد. معمولاً درد زیادی در طول تزریق احساس نمی‌کنید، اما فیلر مورد استفاده می‌تواند حاوی یک بی‌حس کننده موضعی باشد تا هر گونه درد احتمالی را به حداقل برساند. در صورت تمایل، می‌توانید قبل از شروع تزریق از یک کرم بی حس کننده موضعی نیز کمک بگیرید. 
جراح شما ابتدا نشانه‌های آناتومیک و رگ‌های خونی ناحیه شقیقه را شناسایی می‌کند تا در طول فرآیند تزریق با آن‌ها برخوردی نداشته باشد. در نتیجه، باید یک جراح ماهر و مجرب انتخاب کنید تا از آناتومی صورت درک کامل داشته باشد و کار خود را بادقت انجام دهد.  

فیلر شقیقه بسته به مراحل درمان شخصی هر کس، می‌تواند حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد.

جراح زیبایی فیلر را در یک نقطه و با استفاده از یک سوزن ظریف تزریق می‌کند. در واقع، فیلر به زیر عضله‌های شقیقه شما تزریق می‌شود تا حجم این ناحیه را جایگزین کند. سپس ممکن است جراح شما به آرامی ناحیه مورد نظر را ماساژ دهد تا از توزیع مناسب فیلر مطمئن شود. مدت زمان انجام فیلر شقیقه بسته به مراحل درمان شخصی هر کس، می‌تواند حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد.

فیلر شقیقه، هر آنچه باید بدانید!


بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران


عوارض جانبی فیلر شقیقه

استفاده از فیلرها به طور کلی بی خطر است، اما مانند هر عمل زیبایی دیگری، می‌تواند چند عوارض جانبی احتمالی داشته باشد. عوارض جانبی شایع و موقت این روش، قرمزی، تورم و کبودی در محل تزریق را شامل می‌شوند. این اثرات معمولاً در عرض چند روز تا یک هفته فروکش می‌کنند. البته برخی از افراد ممکن است با توده‌ها‌ یا بی نظمی‌های جزئی نیز در ناحیه تحت تزریق خود مواجه شوند که اغلب با ماساژ یا به مرور زمان از بین می‌روند.


بیشتر بخوانید: آشنایی با عوارض لیفت شقیقه با نخ؛ خطرناک ترین عوارض لیفت شقیقه با نخ


مراقبت های بعد از فیلر شقیقه

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این روش به دوران نقاهت خاصی نیاز ندارد. با این حال، رعایت دستورالعمل‌های مراقبتی زیر باعث می‌شوند که نتایج بهتری از لیفت شقیقه با تزریق فیلر بگیرید:

  • با استفاده از داروهای مسکن خفیف درد خود را مدیریت کنید.
  • برای به حداقل رساندن تورم یا کبودی از کمپرس یخ کمک بگیرید.
  • تا حدود 4 ساعت از تزریق، از آرایش کردن خودداری کنید.
  • تا 24 بعد از تزریق ورزش نکنید و فعالیت فیزیکی شدید انجام ندهید.
  • از مصرف الکل و سیگار کشیدن نیز خودداری کنید، زیرا این کارها می‌توانند کبودی شما را افزایش دهند.
  • تا حدود یک هفته پس از تزریق شنا نکنید و سونا و اتاق بخار نروید.

در نهایت، باید گفت که نتایج این روش می‌توانند بسته به عوامل فردی مانند متابولیسم و ​​مقدار فیلر تزریقی به شقیقه بین ۶ تا ۱۸ ماه دوام داشته باشند.

فیلر شقیقه، هر آنچه باید بدانید!


بیشتر بخوانید: قیمت لیفت شقیقه در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۲ چقدر است؟


کلام آخر

فیلر شقیقه روشی است که طی آن می‌توانید فرورفتگی این ناحیه را با فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک پر کنید و به این ترتیب، جوانی را به صورت خود بازگردانید. البته این روش باید پیش یک متخصص یا جراح مجرب انجام شود تا نتایج خوب و عوارض جانبی حداقلی داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصان پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: ascension

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.