۲۳۸۵۹۲
۳۰
۳۰

بهترین راهکارهای درمان نعوظ آقایان!

دلایل زیادی وجود دارد که یک مرد دچار اختلال نعوظ شود و تقریبا غیرممکن است که روشی را بهترین راه برای درمان اختلال نعوظ دانست. درمان برای یک شخص ممکن است با درمان شخص دیگر متفاوت باشد. هنگامی که نعوظ یک عارضه از بیماری خاص است باید بر روی بیماری تمرکز بیشتری داشته باشیم.

بهترین راهکارهای درمان نعوظ آقایان!

کاهش وزن، یک راه موثر برای درمان نعوظ:

با افزایش وزن و تبدیل تستوسترون به استروژن، چربی بیش از حد بدن می تواند نقش مهمی در اختلال نعوظ داشته باشد. بر اساس یک مطالعه، یک سوم از مردان چاق با اختلال نعوظ ، پس از شرکت در یک برنامه کاهش وزن دو ساله، عملکرد جنسی خود را به دست آورده اند.

بهترین راهکارهای درمان نعوظ آقایان!

ورزش را فراموش نکنید:

فعالیت بدنی منظم گردش خون را افزایش می دهد و خطر بیماری قلبی، دیابت و چاقی را کاهش می دهد که این می تواند بر عملکرد جنسی تاثیر بگذارد. تحقیقات نشان می دهد که مردان میانسالی که بیشتر ورزش می کنند، حدود ۷۰ درصد کمتر امکان ابتلا به اختلال نعوظ را نسبت به دیگران دارند.

بهترین راهکارهای درمان نعوظ آقایان!

استفاده از داروهای شیمیایی برای درمان نعوظ:

جهت درمان ناتوانی جنسی و اختلال نعوذ ، داروهایی وجود دارند که مصرف آنها صرفا با تجویز پزشک متخصص باعث افزایش جریان خون آلت تناسلی و رفع مشکل می شوند. توصیه می کنیم از مصرف این داروها بطور خود سرانه اکیدا خودداری کنید چرا که در برخی شرایط منع مصرف دارند. در مواردی لازم است تزریق دارو به داخل آلت انجام شود.

بهترین راهکارهای درمان نعوظ آقایان!

تغییر سبک زندگی:

این اصلاح با رژیم غذایی و کاهش مصرف چربی‌ها، قطع مصرف الکل و همچنین افزایش فعالیت بدنی با گنجاندن ورزش منظم در برنامه هفتگی شروع  می‌گردد. کلیه مواد مرتبط با دخانیات ( شامل سیگار، تریاک، قلیان و ...) باید به طور جدی قطع گردند.

بهترین راهکارهای درمان نعوظ آقایان!

واکیوم، یکی از راه های رایج درمان نعوظ:

در کسانی که با داروهای خوراکی پاسخ درمانی مناسب نداشته‌اند و در بررسی‌های انجام شده احتمال نشت وریدی برای آنها مطرح شده گزینه مناسبی است. این وسیله دستگاهی است که با ایجاد مکش و خلا در اطراف آلت باعث ورود خون به داخل آلت می‌گردد و پس از پر شدن آلت، کشی در ریشه آلت قرار می‌گیرد که مانع از تخلیه شدن خون آلت می‌گردد.

بهترین راهکارهای درمان نعوظ آقایان!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.