۲۴۰۲۴۷
۳۰۴
۳۰۴

ماسک گلاب، جوانساز و اکسیر زیبایی پوست صورت!

جوان شدن پوست با گلاب یکی از موثرترین کارهای زیبایی است که به راحتی در خانه می‌توانید آن را انجام دهید. گلاب به تنهایی و حتی در ارتباط با مواد دیگر، می تواند در زیبایی و افزایش طراوت پوست موثر باشد. 

ماسک گلاب، جوانساز و اکسیر زیبایی پوست صورت!

ماسک گلاب، جوانساز و اکسیر زیبایی پوست صورت!

جوان شدن پوست با گلاب یکی از موثرترین کارهای زیبایی است که به راحتی در خانه می‌توانید آن را انجام دهید. گلاب به تنهایی و حتی در ارتباط با مواد دیگر، می تواند در زیبایی و افزایش طراوت پوست موثر باشد. گلاب سرشار از ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که برای تغذیه سلول های پوستی کاربرد دارد. افرادی که پوست هایی دچار آکنه یا جوش دارند، می توانند از ماسک گلاب برای ضد التهابی و حتی آب رسانی و مرطوب کنندگی پوست موثر باشد. 

ماسک گلاب، جوانساز و اکسیر زیبایی پوست صورت!

۱. ماسک جوانساز گلاب، جو و ماست

پوست هایی که دچار التهاب و آفتاب سوختگی هستند، برای تسکین و درمان آن می توان از ماسک جوانساز ترکیبی از جمله جو، ماست و گلاب استفاده کنند. چربی طبیعی ماست باعث نرم کنندگی و مرطوب کنندگی پوست صورت می شود. برای تهیه این ماسک یک قاشق غذاخوری پودر جو آسیاب شده، یک قاشق غذاخوری ماست، دو قاشق غذاخوری گلاب را با هم مخلوط کنید. بر روی پوست مالیده و بعد آن را ماساژ دهید. بگذارید نیم ساعت بماند و بعد با آب سرد شستشو دهید. هفته ای دو الی سه بار از این ماسک استفاده کنید. 

ماسک گلاب، جوانساز و اکسیر زیبایی پوست صورت!

۲. ماسک آبرسان گلاب و ژل آلوئه ورا

این ماسک برای بهبود پوست های خشک بسیار مهم است. آلوئه ورا کمک می کند تا پوست شما از هر عفونت و آلودگی پاک شود. سه قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با دو قاشق گلاب به خوبی مخلوط کنید. پوست صورتتان را با ان ماساز داده و بعد از خشک شدن شستشو دهید. دو الی چهار بار می توانید از این ماسک استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.