۲۴۱۶۲۰
۳۱
۳۱

۳ ترفند رفتاری برای شوهرانی که به مادرشان وابسته اند!

مردی که به مادرش وابسته باشد نمی تواند در زندگی خودش به همسرش اکتفا کند و مدام تابع دستورات مادر خودش خواهد بود. به همین جهت زندگی را برای همسر خود خیلی سخت خواهد کرد. 

3 ترفند رفتاری برای شوهرانی که به مادرشان وابسته اند!

۳ ترفند رفتاری برای شوهرانی که به مادرشان وابسته اند!

مردی که به مادرش وابسته باشد نمی تواند در زندگی خودش به همسرش اکتفا کند و مدام تابع دستورات مادر خودش خواهد بود. به همین جهت زندگی را برای همسر خود خیلی سخت خواهد کرد. روابط عاطفی، مالی، اجتماعی و... در زندگی زناشویی تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است زندگی همسر او را تحت تاثیر قرار دهد. به همین منظور سه ترفند رفتاری در نظر گرفته ایم تا بتوانید با کمک آن، روابط زناشویی خود را بهبود ببخشید تا هیچ کدام آسیب نبینید. 

3 ترفند رفتاری برای شوهرانی که به مادرشان وابسته اند!

۱. از او حمایت عاطفی کنید

گاهی اوقات مردان به دلیل محبت و حس عاطفی که از همسر خود دریافت نمی کنند به مادرشان پناه می برند. سعی کنید همیشه اولین نفری باشید که از همسر خود در هر زمینه ای حمایت عاطفی کنید. شاید مشکلی باشد که شما نتوانید کاری انجام دهید؛ اما همین که در کنار او هستید به او خواهید گفت که همیشه همراهش بوده و از حمایت عاطفی برخوردار خواهد بود. 

3 ترفند رفتاری برای شوهرانی که به مادرشان وابسته اند!

۲. با همسرتان همدلی کنید

همدلی کردن کمک می کند تا او‌مشکلاتش را اولین نفر با شما در میان بگذارد. به او بگویید که هر مشکلی، احساسی یا تفکری داشته باشد شما همیشه به او گوش خواهید داد. سعی کنید تا اتفاقی می افتد دعوا و جر و بحث راه نیاندازید. این عامل باعث می شود او از شما فراری شده و به مادرش که تکیه بزرگی برایش شده‌ پناه ببرد. 

3 ترفند رفتاری برای شوهرانی که به مادرشان وابسته اند!

۳. وابستگی او را درک کنید

هر کسی چه مرد چه زن به مادر خودش وابسته است پس نباید انتظار داشته باشید که او بخواهد از مادرش فاصله بگیرد. بلکه باید بتواند در کنار مهر و محبتی که‌ به مادرش دارد، زندگی خودش را نیز مدیریت کند. او باید با مادرش رفت و آمد و ارتباط داشته باشد اما به شرطی که تصمیم های خانواده یا مادرش بر روی او داخل زندگی زناشویی شما حاکم نشود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.