۲۳۸۷۵۱
۱۶۶
۱۶۶

عوارض مصرف داروهای لاغری

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که عوارض مصرف داروهای لاغری چیست؟

سوال:  عوارض مصرف داروهای لاغری چیست؟

پاسخ: استفاده از این قرص‌ها ممکن است عوارضی شبیه به افزایش استرس، بی‌خوابی، تپش قلب، افزایش فشار خون، کاهش گردش خون، افسردگی، کم آبی و حتی مرگ را به دنبال داشته باشد.

برای آگاهی از عوارض مصرف داروهای لاغری به سراغ روانپزشک و مشاور ترک اعتیاد دکتر وحید دارابی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر وحید دارابی ، یا دریافت نوبت از دکتر وحید دارابی ، کلیک کنید.

روانپزشک و مشاور ترک اعتیاد دکتر وحید دارابی

عوارض مصرف داروهای لاغری

۷۷۱۵۰۳۵۹

۲۶۴۷۱۶۹۹

۲۲۵۸۴۱۵۴

۰۹۱۰۴۶۱۴۴۳۳

قرص‌های لاغری چگونه عمل می‌کنند؟

برخی از این قرص‌ها از طریق بهم ریختن هورمون‌های بدن باعث سرکوب اشتها می‌شوند. کم کردن میل به غذا از روش‌های طبیعی اشکالی ندارد، اما با اختلالات هورمونی، قطعاً تبعات بدی دارد یا با استفاده از مواد بلاکر چربی، سلول‌های چربی را حذف می‌کنند. بدن در حالت طبیعی به جذب چربی سالم نیاز دارد. این قرص‌ها بر ضد این نیاز عمل می‌کنند. برخی دیگر از داروهای لاغری هم با افزایش متابولیسم غیرطبیعی، بدن را در شوک وارد می‌کنند، این کار بسیار خطرناک است.

عوارض رایج قرص‌های لاغری

بی خوابی

سر درد

اسهال

بی قراری

خشکی دهان

عصبانیت

سر گیچه

تهوع

عوارض مصرف داروهای لاغری

اعتیاد؛ از بدترین عوارض قرص‌های لاغری

برخی از قرص‌های لاغری که در فضای مجازی تبلیغاتی گسترده در مورد آنها صورت می‌گیرد، حاوی مواد مخدری همچون شیشه هستند. شیشه باعث می‌شود اشتها کم شود و در نتیجه لاغری اتفاق بیفتد. اما در کنار این مزیت، عوارضی هم وجود دارد. عوارض شیشه، افزایش ضربان قلب و خشکی دهان است. به دنبال مصرف قرص‌های لاغری حاوی شیشه یا  آمفتامین در دراز مدت ممکن است فرد به شدت پرخاشگر شود و افکار خطرناکی در ذهن وی پدید آید. از دیگر عوارض داروهای کاهنده وزن که مشتق شده از آمفتامین هستند می‌توان به یبوست، خشکی دهان، بی قراری و بی‌خوابی اشاره کرد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.