۲۴۳۱۷۳
۱۳۲
۱۳۲

گیاهان آپارتمانی رویایی که به خانه شما روح می‌بخشند!

وقتی صحبت از «گیاهان آپارتمانی» می‌شه، همه‌ی ما به یاد گل‌های زیبا و مقاومی می‌افتیم که نه تنها فضای خونمون رو زنده می‌کنن بلکه انرژی مثبت زیادی هم به محیط اضافه می‌کنن. این گل‌ها می‌تونن روحیه آدم رو تقویت کنن و باعث شادابی بشن. البته که انتخاب گیاه مناسب برای خونه، مخصوصا آپارتمان‌هایی که نور زیادی ندارن، می‌تونه یک چالش باشه. توی این مقاله قراره به شما انواع گل‌های آپارتمانی رو معرفی کنیم، از زیباترین‌ها گرفته تا مقاوم‌ترین و حتی گرون‌ترین‌ها.

گیاهان آپارتمانی رویایی که به خانه شما روح می‌بخشند!

وقتی صحبت از «گیاهان آپارتمانی» می‌شه، همه‌ی ما به یاد گل‌های زیبا و مقاومی می‌افتیم که نه تنها فضای خونمون رو زنده می‌کنن بلکه انرژی مثبت زیادی هم به محیط اضافه می‌کنن. این گل‌ها می‌تونن روحیه آدم رو تقویت کنن و باعث شادابی بشن. البته که انتخاب گیاه مناسب برای خونه، مخصوصا آپارتمان‌هایی که نور زیادی ندارن، می‌تونه یک چالش باشه. توی این مقاله قراره به شما انواع گل‌های آپارتمانی رو معرفی کنیم، از زیباترین‌ها گرفته تا مقاوم‌ترین و حتی گرون‌ترین‌ها. برای کسانی که عاشق نگه‌داری از گل‌ها هستن ولی وقت زیادی ندارن یا آپارتمانشون نور کافی نداره، این مقاله می‌تونه بهترین راهنما باشه.

گل آپارتمانی بزرگ 

خیلی از ما دوست داریم خونه‌مون همیشه زیبا و جذاب باشه، چه بهتر از اینکه چند تا گیاه زیبا و خوشگل هم داشته باشیم! یکی از زیباترین گل‌های آپارتمانی که خیلی طرفدار داره، فیلودندرون هست. این گیاه با برگ‌های بزرگ و براقش یک حس خاص به خونه می‌ده. یکی دیگه از گیاهان خوشگل و پرطرفدار ارکیده است. ارکیده به خاطر گل‌های زیباش و تنوع رنگی که داره همیشه جزو محبوب‌ترین گل‌های آپارتمانی به حساب می‌آد. اگه دنبال گیاه مقاوم و در عین حال زیبا هستید، آگلونما رو هم به لیست اضافه کنید که همونطور که معروفه، یکی از خوش‌رنگ‌ترین گیاهان آپارتمانیه.

گیاهان آپارتمانی رویایی که به خانه شما روح می‌بخشند!

گیاهان آپارتمانی گران قیمت 

اگه دوست دارید یک گل بزرگ داشته باشید که هم فضای خونه رو پر کنه و هم جذابیت زیادی داشته باشه، می‌تونید به فکر درخت بونسای بیافتید. بونسای‌ها گل‌هایی با سایز کوچیک هستن که به شکل درخت‌های بزرگ دراومدن و واقعا جذابن. اگه دنبال گیاه بزرگ‌تری هستید، فیکوس الاستیکا یا همون گیاه کائوچو می‌تونه انتخاب خوبی باشه. این گیاه با برگ‌های بزرگ و براقش یک حس متفاوت به فضای آپارتمان شما می‌ده و یکی از پرطرفدارترین گیاهان بزرگ آپارتمانیه.

گیاهان آپارتمانی رویایی که به خانه شما روح می‌بخشند!

گیاهان آپارتمانی کم نور

خیلی از ما دوست داریم گیاهانی داشته باشیم که به راحتی خراب نشن و مراقبت ازشون ساده باشه. در این مورد، گیاه سانسوریا یا همون زبان مادر شوهر یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این گیاه خیلی مقاومه و حتی اگه فراموش کنید بهش آب بدید، همچنان زنده می‌مونه! سانسوریا نه تنها زیبایی خاصی داره، بلکه در تصفیه هوای خونه هم نقش مهمی ایفا می‌کنه. زامیفولیا هم یکی دیگه از گیاهان با دوام و مقاومه که به خاطر ظاهر زیبایی که داره، طرفدارای زیادی پیدا کرده.

گیاهان آپارتمانی رویایی که به خانه شما روح می‌بخشند!

گیاهان آپارتمانی مدرن

یکی از مشکلاتی که توی نگه‌داری از گیاهان آپارتمانی ممکنه پیش بیاد، نور کم خونه یا آپارتمان‌هاست. اما خوشبختانه گیاهانی وجود دارن که به راحتی با نور کم کنار میان. یکی از این گیاهان پتوس هست که معروف به گیاه خوش‌اقبال هم هست. این گیاه نه تنها به نور زیاد احتیاج نداره، بلکه خیلی سریع رشد می‌کنه و می‌تونه فضای خونه رو پر کنه. کاکتوس‌ها هم از جمله گیاهانی هستن که با نور کم مشکلی ندارن و نگه‌داری ازشون هم خیلی راحته. کاکتوس‌ها با ظاهر منحصر به فردشون همیشه جذابیت خاصی به خونه‌ها می‌بخشن.

گیاهان آپارتمانی رویایی که به خانه شما روح می‌بخشند!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.