۲۴۰۲۷۴
۱۲۶
۱۲۶

۳ مرحله راحت برای کشیدن خط چشم با مداد برای تازه کارها

خط چشم کشیدن برای تازه کارها با مداد یک روش ساده است که علاوه بر این که ریزش و خط خطی شدن ندارد، ظاهر چشمان شما را طبیعی نشان می‌دهد. فقط به یک مداد چشم با نوک تیز و معمولی نیاز دارید. 

3 مرحله راحت برای کشیدن خط چشم با مداد برای تازه کارها

۳ مرحله راحت برای کشیدن خط چشم با مداد برای تازه کارها

خط چشم کشیدن برای تازه کارها با مداد یک روش ساده است که علاوه بر این که ریزش و خط خطی شدن ندارد، ظاهر چشمان شما را طبیعی نشان می‌دهد. فقط به یک مداد چشم با نوک تیز و معمولی نیاز دارید. کنترل کردن خط چشم و حالت دادن به چشم با مداد خیلی راحت تر از خود خط چشم های موجود در بازار است. از آن جایی که مداد چشم فرمولاسیون خوب و جالبی از روغن و حالت جامدی دارد، کنترل کردن آن بسیار راحت و آسان خواهد بود. از طرفی با مدادهای چشم رنگی هم می توانید خط چشم رنگی بکشید. در ادامه با سه گام راحت، می‌ توانید بهترین خط چشم را بکشید و آرایش چشمانتان را جذاب تر کنید. 

3 مرحله راحت برای کشیدن خط چشم با مداد برای تازه کارها

۱. انتخاب رنگ مداد چشم صحیح

انتخاب رنگ چشم صحیح، بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. با این حال اگر می خواهید یک خط چشم تیره داشته باشید، رنگ مداد دودی یا مشکی بهترین گزینه است. البته برای خط چشم رنگی هم می توانید از مداد چشم هایی با رنگ پاستیلی نیز استفاده کنید. با این حال انتخاب یک مداد چشم که رنگ زیبا و جذابی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بسیار مهم است. 

3 مرحله راحت برای کشیدن خط چشم با مداد برای تازه کارها

۲. آماده سازی پلک برای کشیدن خط چشم 

خط چشم کشیدن با مداد تا زمان معینی بر پشت پلک باقی می ماند. خط چشم های مایع ماندگاری زیادی دارند؛ اما زمان ماندگاری مداد چشم محدود بوده به همین دلیل برای افزایش ماندگاری آن باید بتوانید پشت پلک خود را از هر چربی اضافه پاک کنید. بعد با استفاده از پرایمر و کانسیلر، زمینه آرایش چشم را فراهم کنید. 

3 مرحله راحت برای کشیدن خط چشم با مداد برای تازه کارها

۳. کشیدن خط چشم با مداد به روش اصولی

با دست گوشه چشم خود را بکشید تا پشت پلکتان به خوبی کشیده و صاف شود. حالا با مداد چشم حالت و مدل خط چشم خود را نقطه گذاری کنید. بعد با یک بار کشیدن آن نقاط را به هم متصل کنید. سعی کنید مداد چشم خود را نوک تیز کنید تا صاف و نازک کشیده شود. بعد برای پررنگ کردن آن از داخل پلک شروع کرده و دوباره بکشید. بعد از آن که بیرون پلک را کشید می‌توانید قسمت داخلی چشم خود را با مداد بکشید. 

3 مرحله راحت برای کشیدن خط چشم با مداد برای تازه کارها

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.